brann i ansiktet
Jag satt i tåget för några dagar sedan, och plötsligt blev mina kinder och halsen helt kokhet, jag menar verkligen kokheta, värmen bara glödade som en brasa från mitt ansikte och hals utåt. det kändes nästan som om någon tog mina kinder mellan sina händer och dem händerna var så varma att jag är förvånad att jag inte fick brännskador i ansiktet. Det höll i fem minuter ungefär sen avtog känslan plötsligt, men det var en jättespeciell upplevelse. jag var helt varm i kroppen resten av resan, kände inte ens av minusgraderna längre.som om jag hade haft en brasa inomborde.
Var det någon som rörde vid mig eller vad var det som hände? har aldrig hänt förut och har inte hittat andra lösningar.

Var det väldigt kallt ute?
Om det var väldigt kallt ute, så kan det göra att när man kommer in i värmen så får man sådär, men jag vet inte.
En gång jag med om något liknande fast lite annorlund. Det var när jag o min syrra var i kyrkan, så började det hetta enormt vid min mjälte. Jag vågade inte säga nåt till någon, men det var nästan outhärdligt varmt.
Men sen berättade jag det för min syrra och hon hade haft likadant samtidigt! Jag vet fortfarande än idag inte vad det var.
Jag har en tendens att bli alldeles glödhet om ansiktet och blir då också alldeles tomatröd. Detta utan att ens ha gjort något. Kan ha bara suttit och tittat på tv i en timme eller så för att helt plötsligt blossa upp. Hos mig försvinner det också lika fort som det kommer och jag har haft det så här sedan jag var barn. Men vad det beror på vet jag inte, kanske blodcirkulationen som får fnatt, vem vet. Jag kan inte heller förklara vad det kan ha berott på hos dig.

Vallningar…
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#0 men shit vad konstigt. om det var en skyddsängel så är det väl lite konstigt att den gör så. Eller så kanske den försökte ge ett Tecken om den var en ande.
kan vara att du kände av energier från föregånde passagerare.
då någon tänker mycket på en så kan man också bli sådär varm i ansiktet, och det hettar i kinder och öron
men detta var extremt tycker jag…
har du bett om healing eller liknande?
Om du har åldern inne så kan det vara vallningar, men jag tror att du isåfall redan hade förstått vad det rörde sig om 
Det finns också en sjukdom som har detta som symptom, så om det kommer tillbaka så bör du gå till läkare för en undersökning.
U R us
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det kan ju finnas många olika förklaringar, som du läst här ovan också.
Jag tänkte på elektromagnetsik stårlning eller spänningsfält från tåget. Var det x2000? Där kan man må jättekymigt!
Men ta till dig den eller de förklaringar som känns rätt för dig!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Jag vet hur du menar Indica.
Jag brukar med känna så vid andekontakt. Då de är riktigt nära. Jag blir kokhet i ansiktet och det blossar. Det avtar sakta. Efter det så kan jag känna en snabb yrsel. Det gungar till och sen borta.
Då vet jag att jag har sällskap.