Barn med Sjätte Sinne
Är det någon som har sett denna serie? Går på TV4 Fakta. Den är lite kuslig. Serien påminner lite om Det Okända, fast mediumen är barn/undgomar som ser eller kan prata med andar och som får hjälp av erfarna medium med att hantera sin förmåga och utvecklas.
Det går ett avsnitt precis nu. Där de har med sig en inspelare som man kan använda i interjuver. De sa tillexempel "Om du är här, kan du prata i denna så vi kan höra dig?" Och sedan när de lyssnade på bandet så hörde den en svag röst som sa "hej", och barnet som är med i detta avsnitt blev rädd och jätteförvånad (tror inte han spelar). Riktigt kusligt var det. Visst kan det vara trixat med men det vet jag inte. Funkar det tro, det där med bandspelaren?
vad heter serien ?
Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis,
**_
# 0 Det fungerar utmärkt med en sk EVP spelare,har nyss skaffat en för att åka runt och göra undersökningar,inte alltid man får med röst men visst finns det mycket bra och tydliga inspelningar 
Oj, oj. Skrev inte så sammanhängande eller ens rätt i mitt övre inlägg. Var för inne i serien då, misstänker jag.
@Powerofthebass: Serien heter "Barn med Sjätte Sinne"och visas på TV4 Fakta. :)
@Walkinbeauti: Å, vad spännande. Har nog aldrig hört talas om en EVP-spelare. Är det någon speciell ljudinspelare eller är det en vanlig? Vart kan man köpa dem någonstans?
tack , letade på tv4 play men fann inget
**_
Ingen orsak. Inte? Brukar inte TV4 Play ha serier från alla TV4 kanalerna? Det kommer ett nytt avsnitt nu tisdag (den 23:e) kl 19:00 annars, som även går i repris på Lördag den 27:e kl 20:00. :)
jo det brukar dom , men jag letade men fan det ej men jag gick ej genom allt , . men nu hittade jag det när jag sökte på googel XD tack för tippset ska ta och kolla imorgon
**_