Märkligt
I går kväll när jag lagt mig, läst färdigt och släckt lampan hörde jag ett ljud i sovrummet, jag tog mobilen och filmade, jag såg då en orb (tror jag) som for från taket och så for den snett ner och försvann fort. Strax efter orben såg jag som en ljusare figur som passerade vårt sovrum och in mot nästa sovrum som har dörren precis framför i hallen. Tyvärr blev det inte så bra i mobilen utan mestadels mörkt
. Just det! Ljudet jag hörde innan detta jag beskrev lät som stora regndroppar föll mot golvet!! Det kymiga var att jag bara tio minuter före jag lagt mig gått ut och kollat att himlen var stjärnklar.
När jag vid ca 03.00 vaknade och vandrade in i vardagsrummet som jag alltid gör runt ca 02.30 - 03.30 så filmade jag med min mobil från soffan och fick med som ljus som passerade fort förbi. Dessa ljus såg jag även medan jag filmade och just där var det som en grårökig klump som svävade ungefär i mitten från golvet till taket sett. Jag undrar jag vad det kan ha varit? 
Medarbetare på Druid & Shaman
Vad häftigt agneta.
Jag har aldrig lyckats filma sånt själv.

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Häftigt med andebesök, Agneta!
Måste beundra din sinnesnärvaro att filma!
Det skulle jag aldrig kommit på själv! Synd att filmen inte blev så bra…..Men det viktigaste är känslan av det hela….
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen
Mia, Grinda och Magi - cat - Att jag filmade var mest en impuls, jag hörde ju som ett regn inne i rummet
väldigt märkligt ju och tankarna for omkring. När jag så kom på att det var stjänklart så ja, tog jag bara mobilen och filmade runt i sovrummet, sedan i vardagsrummet när jag vaknade och la mig där så var det ju mest för att se om jag skulle få se något mer
. Jag är ju så nyfiken av mig så jag kan gå här i min ensamhet och ta kort när andan faller på eller mest då jag får en känsla av något.
Jo, besök har jag här ibland. Mormor har varit här, sedan har en man ropat "Hallååå" jag har även sett en flicka som stått med ryggen mot mig och sedan hundtassar och tryck mot mitt ben. Vem det var denna kväll eller vilka vet jag inte, men det var helt okej. Jag tyckte det var spännande och kommer göra om det igen och igen när jag hör saker eller får min impuls. Men kanske ska jag ta med den andra kameran och kanske variera med att filma och ta kort 

Jaa du borde alltid ha kameran framme redo för besökare…kanske du skulle skaffa en shysst bandspelare också för lite evp…då kanske dom säger nåt…(fast det tycker jag är liiite creeepy om jag ska vara ärlig)
Grinda - Hahaha precis vad jag skulle vilja inhandla, en evp så spännande
Jag tycker bara det är spännande sedan många år nu, fast allt beror ju förståss på kännslan av närvaro också
. Men evp står klart på första plats på önskelistan 
Agneta:)) DÅ måste du lägga ut dina evp-upptagningar här! Det ser vi fram emot!
Jaaa, men då måste någon lära mig hur man gör för jag är inte duktig på sådant
hehehe men man kan lära även gamla hundar sitta 

Har själv noll koll men jag kan inte tänka mig att det inte är svårt alls. Det där klarar du nog utan svårigheter.
Kanske eller inte, men jag har ju en duktig son som kan visa sin mamma 
Ahhh söner är bra!
Visst är dom 
sant! Ska nog anlita min också!
Berätta sen hur det går!
Magi - cat - Jag ska skriva min önskelista direkt nuuu jag fyller ju den 21 september så jag hoppas att Steffe köper det jag vill ha tillsammans med mig
sedan efter det datumet blir det att jobba på här hemma 

och sedan lite hjälp av Jimmy om jag inte klarar det själv