Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 676 ggr
julia96girl
0

tre spöken

Jag har en kanin som heter Lordi.

Och vi har tre spöken hos oss, och en av spökena är en kanin som min kusins son har sett.

Kaninen, som han har döpt till Kim, bor i klädkammaren och brukar ligga där.

Och det är ofta vi hör att han springer runt i lägenheten och ibland känner vi att han tar sin lukt på oss eller något sånt, han rör oss iallafall.

Och det ser ut som om han har en tumör eller något säger min kusins son, kan han ha dött av cancer?

Och när vi flyttade in här, för några månaders sen, så gick min kanin Lordi aldrig in i klädkammaren och vi fattade inte varför men nu när vi vet att det är en kanin där inne så fattar vi.

Men iallafall så har Lordi börjat gå in i klädkammaren nu för några veckor sen så jag undrar om någon skulle kunna prata med min kanin om den andra kaninen?

Om dom har börjat bli vänner och vad han tycker om den och sånt?

Och det verkar som det ena spöket, en kvinna är det som bodde här förut, det verkar som att det är/var hennes kanin.

Min kusins son pratade me henne

Kvinnan sa att hon inte visste vad hon hette men att dom kallade henne för Ann-Sofie och att hon varit sjuk och dött men ville fortfarande leva.Hon sa att hon bodde här förut.

Hon var i badkaret när han pratade med henne.

Jag känner av henne när jag duschar och tycker det känns ganska obehagligt så min mamma sa till henne och då försvann hon.

Är hon borta för alltid eller kommer hon tillbaka?

Hon har långt brunt hår och är i 50-års åldern tror vi.

Kan det vara hennes kanin? vi tror det.

Och det tredje spöket är en man som är i skogen bakom vårt hus, han brukar stå på berget i skogen och kolla in genom våra fönster och bara stirra.

När vi hade bott där i några dagar så hörde min mamma att han viskade hennes namn några gånger en natt.

Och hon kände från början att det var någon som stirrade på henne.

Och min kusins son sa även att det brukar vara några andra spöken där som han pratar med. Och när min kusins son gick ut på balkongen så såh han honom och då sa spöket, kan du hämta ammie?

Det är min mamma, så då hämtade min kusin son henne och då stirrade han bara lite sen gick han in i skogen.

Han säger inte vad han vill eller något, vi skulle gärna vilja veta.

Han har brunt hår, jeansjacka och är i 40-50 års åldern.

Kan min mamma ha känt honom?

Vet inte vilken grupp jag skulle lägga detta i eftersom det handlar om 3 spöken fast ändå ett djurspöke och min levande kanin :P

tack för svar :)