Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettintuitionsövningar
Läst 871 ggr
lisaminelli
0

framtiden

Jag är nyfiken på om någon kan känna av hur det kommer att gå för mig och min nya kärlek? Vi har snart varit tillsammans i ett år, men har var sitt hus fortfarande. Trivs jättebra tillsammans.

powerofthebass
0

Framtiden skapar du själv,,   ord som kom till mig när jag läste

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

allhealing
0

Instämmer helt med #1

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet

lisaminelli
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hur menar ni då? Klart jag vill påverka framtiden om jag kan, vet hur jag skulle vilja ha det med den här mannen. Är det genom handlingar och ord eller ska jag göra något annat?

[NeferNefer]
0

Allt börjar med en tanke. Även den största byggnaden i hela världen började en gång som en tanke. Som jag ser det har vi i samråd med kloka varelser bestämt vissa händelser i våra liv (personer vi ska träffa, saker som ska hända med oss) innan vi kom till jorden, men utöver det är vi själva fria att agera. Allt i syfte att lära oss något speciellt och öka i visdom och kärlek. Vart det hela leder? Ingen aning, jag är inte där. Inte ens halvvägs, hahaha! Men i alla fall, det du fokuserar dina tankar på, det drar du till dig. Vad vill du uppnå? Vad vill du ska hända? Tänk då kärleksfulla tankar kring de sakerna.

Sen får du hålla i minnet att du nu när du är här inte har något minne av att du har förutbestämt ett antal saker. Du vet heller inte vad den här unga mannen har förutbestämt.

Jag hoppas att allt går bra för er! All sann kärlek är toppen!

allhealing
0

Om jag ska "känna av" hur det ska gå för er framöver är det enda jag kan titta på för att få fram den informationen hur ni har agerat i ert "förflutna".

Utifrån det beteendemönstret kan jag sedan "berätta" om den mest troliga vägen "ni" kommer att vandra framöver.

Detta betyder att jag helt enkelt baserar det jag berättar på hur ni tidigare har agerat. Om du gillar det du gör fortsätter du således att agera precis som du tidigare gjort. Därmed kommer du även att "uppfylla" det jag kommer att berätta om dig/er. Du "tror" därmed på det jag berättar trots att det skulle inträffa även om jag inte berättat det för dig.

Det som då kan hända är att du litar mer på en person som berättar någonting om det den personen ser istället för att du aktivt själv vidareskapar ditt eget liv.

Om du önskar förändring, byt då det sätt du lever på idag till ett nytt sätt som du istället önskar leva på.

Därmed skapar du ditt eget liv, baserat på ditt eget agerande, ditt eget medvetna agerande där du själv väljer hur du önskar format ditt liv istället för hur någon annan berättar för dig och som har en medial kunskap om hur det kommer att bli i era liv.

Ett medium ser den mest troliga versionen som kommer att utspela sig i ditt /ert liv baserat på hur du/ni agerat i det förgånga.

Om du vill tro mer på det än på din egen skaparkraft. Då är det läge att tala med ett medium.

Du kan givetvis även använda ett mediums kunnande för att bli medveten om hur det du är på väg emot kommer att se ut om du inte själv aktiv väljer att förändra ditt liv.

Det är således ingen enkel sak att bara be om hjälp, det handlar även om att medvetet förstå att det är det man gör som framöver kommer att definiera den du blir. Välj därför med omsorg det du gör eftersom det framöver kommer att definiera dig bit för bit.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet