Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: intuitionsövningar
Läst 984 ggr
[marion69]
0

Vad får ni för information??

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Ni som brukar kunna kommunicera med djur och kan se saker från foto, skulle ni kunna hjälpa till att få fram så mycket information som möjligt av dessa foton på NANOOK.

Snälla, gör ett försök och koncentrera er. Ni kan ju se det som en övning. Tacksam :)

[marion69]
0

Ni kan väl koncentrera er på :

Hur han mår, var han är, hur ser det ut i hans omgivning. Ser ni några personer runt honom osv.

[marion69]
0

Bild 3

[marion69]
0

Putt

[marion69]
0

Själv såg jag ett par kvinnohänder med fina naglar som rättade till halsmanen på hunden precis som om han befann sig på en hundutställning.

Amandla
0

Jag såg direkt en husvagn… Känns som att hunden är tålmodig, han ligger lugnt på ett golv och väntar. Känns också som att han känner sig lite gammal? Det är svalt omkring honom, i luften. På landet, det är gräs runtom och höjder/berg. Min hjärna kopplar det till Norge men det kan ju vara förnuftet som försöker lägga sig i…

[marion69]
0

Tack amandla! Var inte rädd för att säga vad du ser. All information är värdefull :)

Amandla
0

Tack själv! Det ÄR svårt att bara låta känslorna komma, särskilt som jag misstänker att jag vet vilken hund det rör sig om… vill ju hjälpa till!

[marion69]
0

Någon annan som får in något?

powerofthebass
0

bild ett tycker jag meg känna av saknaden av någon. lite deppig.

vill gärna ha koll runt om sig.'

en mycket snäll hund.

tyckte mig se ett bord med en stol jämte fanns det en värmelampa.

bild   tycker jag om  tycker om att springa på ängen ,

är ny på detta  ha det bra

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

Amandla
0

Ja, saknaden kände jag också men glömde skriva det!

[marion69]
0

Ok, tack så mycket :) Skriv gärna mer om du får in mer. Jag vidarebefodrar till ägaren.

powerofthebass
0

skriver du här deras svar på det du vidarebefodrar till ägaren  ?

jag kan försöka igen imorgon om jag finner ro  till att sätta mig,.

Obiter dictum .**_ Ut pictura poesis, 
**_

[marion69]
0

vet  inte om dom kommer att kommentera, utan bara ta till sig informationen för att se en helhetsbild. Glad

Yvonne H
0

Det är alltid jobbigt när ett djur försvinner, man vill veta…

Jag har en vän som har kontaktuppgifter till en man som är mycket duktig på att finna försvunna djur, jag har skrivit till henne och hoppas få ett snabbt svar.

Under tiden kan vi alla hjälpas åt att sända beskydd och goda tankar till både den vackra hunden och till husse/matte.
Han kanske behöver få veta när hunden försvann och varifrån?

Maila gärna till mig!

Yvonne H

[marion69]
0

#14 Det vore kanon om du kan göra det. Jag PM dig :) :)

Yvonne H
0

Jag har tyvärr inte fått något svar från min vän, troligen orkar han inte eller så har han avlidit. Han lär ha varit sjuk en längre tid och det handlar om en gammal man. Skulle min kontakt återkomma med andra uppgifter så hör jag av mig har på forumet. Hoppas det löser sig i alla fall!

Tänk så bra det skulle vara om det fanns någon att kontakta de gånger som djur försvinner, det är alltid en känslo chock hos de drabbade!

Härligt att se att det finns så många hjälpsamma medlemmar här på forumet Skrattande <3