Spännande...
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Hej Linnea
Jag har inte gått någon kurs i djurkommunikation men jag har läst Pehr Trollsvedens bok om djurkommunikation. Jag vet inte om det stämmer det jag fick till mig. Du får gärna skriva och berätta om det verkar rätt eller fel.
Teodor: Leia blir bara intressant när hon blir brunstig. Sen håller jag på att nafsa på henne för att visa vem som bestämmer.
Han verkar vara lite klurigTeodor. En pigg krabat.
#2 Hej :)
Jag vet inte riktigt om hon har blivit brunstig än men hon är iaf väldigt intresserad.. Hon vill väldigt gärna in till hans bur men han blir sur och lägger öronen bakåt så fort hon springer förbi. En gång satt han i sin bur och leia var utanför så tog jag in handen för att visa han att leia satt utanför och då bet han nästan hål på nageln… :P
Ja det är han :D
Tack så mycket !
nån som har mer uppfattningar?
Jag tror att han är lite sotis… ;) Han vill nog vara den enda kaninen för dig och så kommer det en ny och tar upp en massa plats…
Haha, ja det tror jag nog med! men det känns som han vill ha kontroll över henne för dem kan ligga brevid varandra och han kan skutta fram till henne men när hon skuttar iväg från han fördöker han nafsas…
putt!
Putt
puttar upp
putt
Ingen som vill läsa av min lilla kaninis? :(
putt .. igen :/ skulle vara så himla intressant! hoppas nån kan utveckla lite mer!
puuuuuttt