Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 3236 ggr
blommain
0

Andligt besök

Har en fråga om andlighet,om någon vill ge besked.För några månader fick jag ett andligt besök.Jag står i mitt lilla kök,fick se i dörröppningen en man 30-40 år,klädd i kostym och vit skjorta.Mellan mörkt hår.Känner en fridfullhet då jag ser detta.Det som förundrar mig är att jag ser detta som ett äldre foto,grå-vita skalan,lite genomskinligt.Har haft öppna syner tidigare,men aldrig sett det som ett äldre fotografi.Någon som kan veta mer om detta!

[Cleopatra]
0

En rest av någon som varit i din bostad för länge sedan tror jag.

blommain
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Tack för ditt vänliga svar! Man känner en stor överväldighet,att få se och uppleva en sån här sak.Dom man minst anar det,så kan det hända.

mattssonyouknow
0

jag har sett samma sak. när jag sov vaknade jag att en kall bris strök över rummet. när jag öppnade ögonen stog en svart-vit gestalt och kollade på mig. helt sjukt asså! :O

Lupin
0

Va spännande, varför i grå vit skala som ett foto?

Den enda gången jag upplevt att jag sett något så klart. Var en natt när jag vaknade och låg och funderade i sängen men hörde något så jag titta upp och såg en liten pojk i min hall som gick från hallen in i vardagsrummet och tillbaka. Jag vart så rädd så jag tände lampan, men han fortsatte bara att gå. Och jag var fullkommligt vaken så det var ingen inbillning.

Jag tycker att sånt här är jätte intressant, speciellt att du såg i en annan grå vit skala. Mitt på dagen. Kommer helt klart följa din tråd. :)

www.vovvensdagis.se

blommain
0

Det undrar jag ochså,varför såg jag det som ett äldre foto grå-vita färgtonen.Kommer du i håg vad den lille pojken hade för kläder på sig?

[walkinbeauti]
0

Brukar alltid se andevärlden i färg men vet många som även ser det i svart/vitt dom är ju som oss visar sig på olika sätt.Individuella själar precis som vi fysiska .Att se dom i svartvitt tolkar jag som att det är ett sätt att bli igenkänd från tex en bild som är svartvit,deras eget personliga sätt att visa sig på för att vi ska känna igen dom.

Men jag har aldrig upplevt svart/vitt varken med mina djur släktingar eller min guide det har alltid vart som att se en person.Kan aldrig tänka mig att det rör sig om platsminnen för ett platsminne kan inte manifestera sig i en full figur som vårt fysiska öga kan se.Däremot kan vi känna in vad som skett på en plats men det är något helt annat och för att kunna det behöver jag min guide som talar om för mig vad som hänt.Men se platsminnen med blotta ögat gör vi inte.Så jag är övertygad om att du hade ett andebesök Glad

blommain
0

Tack.För ditt inlägg.

Jag ser ochså mina inre och öppna syner i färg.Därför blev jag så överrumplad då jag fick se det som ett äldre fotografi.Jag såg honom i helfigur.Cirka 1.80 lång.Han stod bara cirka 2m i från mig.Allt varade bara ett par sekunder,sedan var han borta.

Lupin
0

#5 Han hade vinter kläder på sig i mörka färger. Han hade högaskaftad skor ungefär som snowjoggings eller vad dom heter. Han hade mössa en sån där med lurvig skärm och en jacka. Han var ganska svår att åldersplacera men runt en 6 kanske 7år. Han var väldigt söt men såg väldigt ledsen ut. Han hade mörkt hår som stack ut under mössan.

Tror tyvärr att det är det enda jag kommer ihåg nu.

www.vovvensdagis.se

blommain
0

Tack för ditt inlägg!

Själv har jag aldrig upplevt ännu,i alla fall någon syn då man får se ett barn.Men jag tror det skulle beröra en mycket,just för att det är ett barn.