ATT "BUSA"...
Jag gick till vardagsrummet nu och satte på tv-n, satte mig i soffan, tog fjärrkontrollen och tryckte på en kanal DÅ stängde tv-n av sig, gick fram och tryckte på tv-n IGEN, satte mig i soffan, tryckte på en kanal, tv-n stängde av sig igen, gick för tredje gången fram o satte på tv-n, samma igen, då skrattade jag och sa högt: Ok, jag fattar, jag riktigt hörde min son skratta Hehehe… så därför sitter jag nu här igen på forumet..:)
Samma sak hände med min syster igår. hon fyllde år och var hemma hos sin pojkvän som jobbade då, hon slog på tv-n och tog fjärrkontrollen,hon ville se reprisen på morgonnyheterna MEN hur mkt hon än försökte så fick hon bara fram programmet Ricki Lake som hon INTE ville se, hon sms-a sin pojkvän om råd, hon stängde av tv-n, hon bytte batterier på fjärrkontrollen,mm. Inget hjälpte..plötsligt förstod hon, "det är Patrik som vill busa", då sa hon högt, "jaja Patrik,jättekul men kunde du inte hitta på något roligare på min födelsedag :) till slut gav hon upp, satte sig på balkongen och rökte, gick in efter en stund och DÅ fungerade det… Hon tackade iaf honom för sitt eget lilla budskap :)

småler nu..har även haft detta hos mig..ett par gånger…det är när jag har stängt av teven..och gått in till sovrummet..klät av mig för sängen..då när jag har nästan krypit ner..då sätts teven på igen…då är det bara att stiga upp och stänga av den igen..men säger alltid det räcker med en gång..åt gången..så min ängel lyder mig…bara en gång åt gången…ja du dom är bussiga..värst är väl när ängeln gömmer mitt kaffe..så jag får leta i flera minuter…hi hi..lilla ängel..kram

En riktig buskille!! =) Han vill väl ha dig hos oss på övernaturligt ikväll istället för framför tv:n, vilken goding till son du har!!! =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
Ja du Drutten, så mycket saker som jag får leta efter, puuuuh:) Det hade inte gått så länge efter att Patrik gick bort när stereon började spela HÖG musik i min yngsta dotters rum, flera ggr om dan, jag sprang som en tätting fram o tillbaks och stängde av, innan jag fattade att det var Patrik som busade med mig, efter det så slutade det spela, som om att det inte var lika roligt längre*L* Nu är jag ju väldigt vaksam när det händer saker, tänker med en gång: ja ja Patrik..:) tycker det är helt underbart med alla dessa tecken
Kram

Visst är det underbart när dem kommer och busar med oss? 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus
#2 Ja du Elisabeth, det var väl en mening med detta:) Och ja, han ÄR EN RIKTIG GODING på alla sätt o vis, sen har han alltid älskat att "busa" med folk för att se deras reaktioner…:)

småler åt våra änglar..ja du leta som en tätting det är något jag oxå får göra…vet så väl att ja har boken om mina första år på min ängel…men letar o letar..hittar den inte..för jag ska göra ett bildspel på min ängel…men får snart säga till på skarpen…sen stoppar min ängel fotografier över allt..hittar dom på så konstiga ställen…bilder från olika åldrar hittar jag över allt…kastar saker runt i min lägenhet…ja du min ängel är skojfrisk…min ängel bläddrar bland mina foton här på datan..ena dagen finns dom..andra dagen är dom bort..sem kommer dom fram tredje..så håller min ängel på…sitter jag inte här vid datan..ja då knackar hon på rutan…sen kan jag titta på min ängel på fotot jag har på väggen..ja du kastar hon ut oranga ljusbollar från fotot..som vandrar ner på väggen/soffan/golv jag upp i knät på mig….det är en sådan underbar känsla att få vara med om detta…sen alla underbara drömmar man har haft..kramarna och ordet…mamma jag älskar dig…dom är så verkliga…nästan som min ängel finns här hos mig…jo min ängel är här hos mig..det känner jag både på kylan och värmen jag får på kroppen…sen detta när man mediterar så känner jag hur min ängel blåser på mig…dessa stunder lever man på lääääääng..kram
Ja det är så underbart att få dessa Tecken, jag ler varmt varje gång
Man bara känner…
Detta är väl inget bus kanske men när jag skulle åka upp till Orust på långfredagen så åkte jag först ner till Patriks grav och när jag gick därifrån så sa jag: Kom nu Patrik så åker vi upp till Orust. När jag var en bit på motorvägen så tittade jag på passagerarsidan o sa: Snälla Patrik, kan du ge mig ett Tecken. Efter ett tag så Zappade jag bland radiokanalerna och plötsligt så hörde jag Patriks farbror prata, han sa:" Detta är Roger Blomqvist från p4 och jag rapporterar från en gudstjänst, jag befinner mig just nu utanför Örgryte kyrka". Va.. tänkte jag, ligger inte den här,jag tittade till höger OCH där låg den,kyrkan..jag ropade högt för mig själv, HEJ Roger och TACK Patrik, det var en "rolig" hälsning, hörde återigen Patrik, Hehehe…
#6 Ja du Drutten, jag bara ler kärleksfullt av det som du berätar :)
Kram
Ja, vilka häftiga grejer ni berättar om här…Visst är det roligt med bus ifrån andevärlden.. Vid flera tillfällen då jag suttit på min träningscykel hemma med hög musik på i hörlurarna, så har ljudet plötsligt vridits på, fast jag suttit alldleles bredvis på cykeln. Sen efterråt så har jag fattat innebörden av orden som sjöngs precis då volymen höjdes..Ja, de kan verkligen konsten att busa med oss, och lämna budskap åt oss de på andra sidan..Mycket kul..