Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 214 ggr
lotta-p
0

Att ta kontakt

Kan man använda ouja bräde eller glas för att få kontakt med andar eller är det farligt som en del säger. Om inte, hur gör man?

drutten53
0

hej vännen…om jag får säga min mening  så ska du INTE använda dessa saker…kan man inte hanskas med dessa okulata saker så råder jag dig inte att använda dessa…dom är inget man leker med..kram

lotta-p
0

Tack för svar. Följer ditt råd och håller mig borta från sådant. Har du något annat förslag om hur man kan kommunicera? Kramar

Elisabeth-J
0

#2 Mitt råd är att du söker dig till en kurs eller en medial cirkel där du kan lära dig att hantera kontakten med andevärlden. Du kan t.e.x hitta det på mediumlistan härinne och se om det finns någon nära dig och någon som du känner att du vill söka till eller söka mer på nätet.

Önskar dig lycka till!!! Kram

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

kath
0

Om jag får säga min mening så har jag aldrig provat det trots att några av mina vänner för många år sen provat detta, kan inte förklara men jag har känt en så stor respekt inför detta.har känt att detta är inget att "leka med". Har känt att det kan sluta "illa" Att man förlorar kontrollen över något man inte kan styra… Det är min åsikt.

KCooltie *L*