Vad händer?
Jag har sen `två veckor tillbaka upplevt mig osäkrare hemma, och dessutom igår morse vid sextiden (jag hade inte kunnat sova något den natten, har sovit 1-2 timmar per natt sen det här började) och då fick jag plötsligt nå konstiga kramper som gjorde att jag kastade mig runt hela sängen. Jag har haft epileptiska kramper när jag var yngre och det här var inget sådant. När det hade slutat hörde jag röster. Först var det någon under sängen som pratade med mig och det var som naturligt för mig att svara men efter ett tag kom jag på "det kan ju inte vara något under sängen" så då slutade jag svara, sen var det någon bredvid mig som pratade och jag trodde att det var min brorsdotter som sov där, men hon sov som sagt och det var inte hennes röst men åter igen svarade jag först innan jag insåg att det åter igen inte fanns någon där. Det fortsatte så ett bra tag. Det här börjar bli obehagligt och jag vet inte om det är fysiskt/psykiskt eller något helt annat. Vad händer? Skickar med en bild på mig om det gör det lättare att avläsa.
Pratade nu med min pojkvän. Sen trästocks har han också sovit väldigt lite och natten till onsdag tog sig en katt in till hans lägenhet. Det konstiga var att katten hade rivit sönder myggnätet och sen lyft på det för att komma in och när hans pappa kom in och skulle ta ut katten blev katten galen och klöste och bet hans pappa så han började blöda. Tycker inte direkt det är normalt med det beteendet hos en katt…
snälla hjälp mig!
*Knuffar upp tråden*
Tyvärr har jag ingen erfarenhet, så jag vet inte hur mycket jag kan hjälpa.
Men det finns väl två sett att försöka göra, du kan alltid ta kontakt med ett medium som bor i närheten där du bor.
Du kan också välja att stänga ner dig, då kommer du inte känna av dom längre eller höra dom (antagligen?).
Du kan ju alltid öppna dig igen om du skulle vilja ta kontakt med dom.
Det ska finnas tydliga instruktioner på google (eller denna sidan) om hur man stänger ner sig, men det brukar inte vara så svårt.
Behöver bara tänkta/visualisera för dig själv att "Nu är jag stängd", känn efter själv vilket som känns bäst när du stänger dig.
Sen när du ska öppna dig så är det ungefär samma procedur - "Nu är jag öppen".
Som sagt, jag har ingen erfarenhet, utan jag har plockat ut det jag har lärt mig här på denna hemsidan.
Dom som är erfarna, skriv gärna här och rätta till om det behövs =)
Förresten, känner du dig hotad utav dom? Eller vad är det som dom säger dig?
Det känns som den under sängen är typ en demon eller något så känner mig lite hotad….
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
mysvensk läs gärna min tråd "till alla rädda"
Där finns hjälp att få!
Kramen från kvastis!
Men det är inte rädslan som är problemet… jag vill veta varför det händer och vad som händer… Så jag kan förebygga det…
#6 Om jag hade varit i din sits, då hade jag fokuserat all min energi på att stänga ner mig.
Du kan också gå till ett medium som hjälper dig med att stänga ner, samtidigt som du kan fråga vad det är dom vill. Du kanske får anledningen till varför dom är där, och just kring dig?
Det är många som säger att andar inte är så hotfulla som många upplever det, vissa andar kan skoja med en eller ljuga.
Fast jag skulle också känna mig hotad om jag var i din situation.
Försök att koppla bort tankarna från det, så du inte känner att du blir uppslukad av det.
Jag hoppas att allt löser sig på något sett
tack ska försöka…
Om jag vore dig, så had jag riktat mina tankar till anden och sagt till den hövligt men bestämt att du inte är intresserad av någon kommunikation mellan er alls. Bara gör klart för denne att h*n inte har hos dig att göra och att du vill att vederbörande går dit den kom ifrån.
Ett klart och tydlig nej från din sida.
Hjlper inte det så be din skyddsängel om hjälp som kvasthilda säger, de finns där och hör ditt rop på hjälp.
U R us