Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 810 ggr
[sofia-85]
0

Om man vill..

Kontakta en som dött, eller om man nu kan säga så. Hur gör man då? Ja är väldigt skeptisk till folk som tror att de kan se, känna och höra döda osv men min känlsa för en person som dött förr ett tag sedan kan inte försvinna… Känns som jag måste gå vidrae med det.

Jag kanske är på helt fel forum men skulle verkligen behöva hjälp… Tänkte om ni har något tips

Tacksam för svar //Sofia

Denna kommentar har tagits bort.
yamher
0

jag vet inte vad du söker eftersom du kommer hit,

dessutom som skeptiker, men sörger du, och behöver prata om sorgen,  kan du som ovan skribent nämnt gå o prata med en anhörig, proffesionell, kyrkan eller medmänniska.

Söker du svar kan du träffa ett  medium även om den som skrev innan har gjort sitt bästa för att hävda att vi inte är äkta o inte ge modet att söka en. Farscinerande att skeptiker ändå söker sig hit….

Ta reda på exakt vad du söker så finns det säkert någon som kan hjälpa dig här som medmänniska eller bidraga med ett namn eller liknande…

Alis volat propriis Oskyldig

Choklad
0

Sorg är ett av de mest svårhanterliga känslor som finns.

Då jag som tror och vet (Ja) att det finns en fortsättning efter döden, har fått min egen beskärda del av sorg, så vill jag bara säga att jag vet hur det är.Även om jag inte vet hur det är för just dig.

Men du kan få kontakt med den bortgångne genom ett medium, så även om du inte tror på detta  gör ett försök.

Kanske det är dags för dig att gå vidare inom dig själv nu och lämna din skeptiska sida, att utvecklas vidare och inåt mot dig själv.

Om sorgen tynger dig outhärdligt, så be om hjälp hos en psykolog eller terapeut, eller en kurator.

Ett bra medium kan hjälpa dig både med att gå vidare i din sorg, och att må lite bättre i dig själv.

U R us