Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 882 ggr
sahaara
0

Rädd

Hej! Jag måste få hjälp med att bli av med min otroliga rädsla för "spöken". Jag är ändå jätte intresserad av allt som har med övernaturligt att göra, och är fashinerad av hur andra människor får uppleva olika saker. Men jag är inte lika fashinerad när det händer mig. -Jag drömde en gång att någonting drog av täcket på mig när jag sov och sedan släpade ut mig till ett annat rum i fötterna. Kan ha varit en mardröm bara, men jag pratade med en tjej som håller på med andevärlden, och hon sa att det var något annat från andra sidan? Det gjorde mig inte direkt mindre rädd.

Efter det så gjorde hon en rensning i huset och på mig och någon sorts stängning på mig, och la ut olika stenar. Efter det var det helt "tyst". fram till ca ett halvår sen, då jag kan få för mig att jag inte är själv bland annat. Och det är en otrolig obehags känsla.

När min sambo ligger ute på jobb så sover jag Aldrig själv. Helst hos kompisar, och inte hemma. Jag tycker inte ens om att vara själv hemma efter jobbet. Så det är otroligt frustrerande att gå runt och vara rädd för något jag inte vet vad det är?

Någon som kan hjälpa?

Denna kommentar har tagits bort.
[kvasthilda1972]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Be ärkeängeln Michael vara med dig, du behöver inte säja på något särskilt vis utan när du känner att du har andligt sällskap säj bara Ärkeängel Michael skydda mig nu!

Ett annat tips som jag vill ge dig är att du ber ärkeängeln Michael att suga bort dina rädslor, då säjer du så här:

jag ber att ärkeängeln Michael dammsuger bort alla mina rädslor och negativa energier i nåd på ett perfekt vis! Och sen tar du 3 djupa andetag och blåser ut långsamt!

Ärkeänglarna är starka och kraftfulla att jobba med och dom är otroligt kärleksfulla, man kan säja att dom är gudomlighetens budbärare, deras önskan är att vi ska få frid och vara lyckliga och dom finns med dig just nu!

Problemet är att dom absolut inte får gå över våran fria vilja så dom måste få din tillåtelse att hjälpa dig och då berättar du bara vad du vill ha hjälp med…Glad