Ny medlem! :)
Hej!
Vad roligt att hitta ett forum där det finns fler personer som tror på det övernaturliga!
Tänkte att jag skulle presentera mig lite.
Jag är en 20-årig tjej från Stockholm. Vet inte att om jag besitter några övernaturliga förmågor, men en sak som jag vet är att jag är känslig för allt som rör sig om andar/energier/spöken osv. Är mer känslig för filmer/serier/historier om sådant än om mördare och andra otäcka levande människor.
Själv tror jag att jag är relativt "öppen", men väldigt oerfaren och därför också mycket rädd för denna andra okända värld.
Är övertygad om att vi har besök hemma hos oss. En del av energin jag känner av är vänlig och är välkommen här. Har mina aningar om att det är bortgångna nära och kära. Blir det förmycket eller om jag blir rädd så säger jag det bara rätt ut och det brukar genast bli bättre. Men sen känner jag även av den energin som inte alls är lika vänlig, utan tills mesta delen läskig.(även min mamma och våra grannar som varit på besök har kännt detta.) Har aldrig sett en ande vad jag minns, men har sett skuggor som rör sig i ögonvrån och har varit med om underliga saker som har hänt men som kanske kan ha en naturlig förklaring om man verkligen söker efter en.
Ex: Datorer som har satts på flera gånger i rad efter att ha blivit helt avstängda (3 ggr under 10 minuter), Knackningar på fönsterrutorna (bor i en lägenhet på 4:e våningen, ovanför trädtopparna), konstiga andningar men ingen där, dörrar som stängs osv. Hade även kaniner som blev rädda ibland utan någon förklaring.
Jag är mörkrädd så länge jag befinner mig ensam i ett mörkt rum eller om det är här hemma. Så sover alltid med en liten lampa tänd här. När jag bodde i Linköping för ett år sedan så var det inga som helst problem att sova helt mörkt själv, eller att ens befinna mig ensam i ett mörkt rum. Kände inte av något i den lägenheten.
Dessa känslor och rädslor har jag haft sedan jag var liten.
Det var lite om mig! Tack för att ni tog er tid att läsa igenom min presentation! :)
Hej och välkommen till oss på ÖN.
Intressant läsning. Känner igen en del utav det du skriver. *L*
/Mia
Tack så mycket. :)
Välkommen hit Hope 7 
Vilken trevlig presentation,känner igen mig i en del du skiver men har hela uppväxten också sett andevärldens invånare med mitt fysiska öga.
Hoppas du ska trivas med oss 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Välkommen hit, Hope! Hoppas du kommer att trivas!
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen