kontakta de döda
Hejsan alla!
Min mormor dog den 28 November 2010 och jag saknar henne otroligt mycket. Jag tror mycket på andar och undrar om jag på något sett kan få tag i min mormor.. Tycker ni att det bara är dumt är att försöka få tag i henne? Kan det bli fel? Hur ska jag isåfall göra?
Tacksam för svar :)
Hej.
Du kan försöka få tag i ett seriöst medium genom listan här nedanför. Det kanske finns någon i din närhet där:
http://overnaturligt.ifokus.se/articles/4e2a7db188f4721082007503-nya-mediumlistan#threadlist-state
Nån utav de kanske kan få fram din mormor.
Kram.
#1 åh tack så mycket! :)
du kan ju testa själv också..skulle inte förvåna mig om hon finns där hos dig …
U R us
#3 Hur gör jag då? :)
När jag försöker få kontakt med nån avliden så tänder jag ett ljus. Sätter mej vid det och tänker på personen.
Jag måste ha det tyst och lungt omkring mej när jag gör detta.
Testa det du med.
#5 okej tack så mycket! Det ska jag verkligen testa. Kan jag ställa frågor på något sett genom tankarna och be henne på nått sett visa om hon är där när jag sitter vid ett ljus?
Okej spännande! Tack så mycket för svaren, ska testa detta!
Kram!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag mediterar alltid och efter en stund så brukar jag se bilder inom mig och då välkomnar jag anden och inleder en kommunikation med denne. Mest får jag svaren i form av bilder som kan var mycket symboliska.
Mia - Hos mig är det mycket ovanligt att ljuslågan fladdrar, så det är inget som "måste hända". Men däremot så sätter det ofta igång att knacka, knäppa, knarra och blåser kalla vindar mot ansiktet och jag kan känna en närvaro
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Min mormor dog drygt en vecka efter din.. Saknar henne otroligt mycket och vill också få kontakt med henne. Funderar på att testa själv men vet inte.. Har du testat än?
#10 okej, beklagar sorgen! Saknaden är även hos mig jätte jobbig!
Nej tyvärr har jag ännu inte fått ett bra tillfälle att försöka kontakta henne men såfort jag tycker att det känns rätt så ska jag försöka :)