drömtydare?
Hejsan! drömde en lite intressant dröm. skulle vilja veta om någon har en idé om vad den kan betyda.
jag satt i ett klassrumsliknande rum. med ett antal personer. men det var en person speciellt som tittade på mig mycket. känner inte igen honom. det var en kille. han gestikulerade om att han ville att jag skulle sitta brevid honom.
satt mig där och han log åt mig och börjadew flirta lite. men sade aldrig något.
kände mig lite kär i han (jag är homosexuell)
vad kan detta betyda?
att du ska älska dig själv..
eller lära dig att älska och uppskatta dig själv
Vilket intryck fick du av honom? hur såg han ut och vilka känslor fick du inför honom?
Och de övriga personerna behöver du också reflektera över på samma sätt, för allt i din dröm är du..så som du är inom dig.
U R us
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
han var smal, fin mörkt kort hår brunögd. de andra fanns bara där tänkte inte på dom. i drömmen så rörde vi också varandra och satt rakt framför varandra och tittade på varandra. sen var jag tvungen att gå utan anledning sedan vaknade jag.
jag blev glad och exhalterad och fick en skön stark känsla. lite blyg blev jag.
om du spinner vidare på dessa känslor…hur känner du inför dem?
på så sätt får du fram vad drömmen vill säga dig.
har du en längtan?
Vad är det (kanske) du är rädd att mista, eller är det något du kommer att lämna från dig då du går, och är det ett val du själv har gjort eller är det ett måste?
M.a o : varför gick du din väg ifrån dig själv och på det sätt du såg dig själv? drömbilden av dig själv..
U R us
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
jag har en längtan efter kärlek.
känner nu inför känslorna som jag gjorde då.
jag kanske gick för att jag inte trodde killen var intresserad i mig.
vet inte.