vägledning
Hej någon som har lust o ge mig vägledning ?=)
Jag har en fråga men den tar jag gärna i ett pm :)
Ha en fin lördag allihopa
Hej.
Om inte jag missminner mig. Så är detta ett Forum som vi skall berätta o hjälpa varandra.
Inte ge frågor om levande.
har du frågor så tycker jag du skall ta kontakt med någon personligen o få svar…
Men jag kan ha fel…
Lena.P är jag i verkliga livet.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#1 Hej
Du säger att detta forum är till för att berätta & hjälpa varandra. Det håller jag fullständigt med om. Så länge jag har varit medlem här så har medlemmar skrivit egna trådar som vägledning ect. Jag anser att deras fråga om vägledning är till för att hjälpa dem oav om det är en speciell fråga eller inte. En person hade aldrig frågat om vägledning om det nu inte vore så att han han/hon e förvirrad "oftast" eller kanske bara av nyfikenhet. Medlemmar på sidan och även folk som är mediala som ev vill öva sig på andra , så är ju det här en bra möjlighet. Så jag förstår inte varför du ska vara så dömmande för vad som ska skrivas eller ej ?
Det är helt OK att fråga om vägledning här inne. Det om nåt är ju att hjälpa om man kan.
Så aangeleyes..fråga på du.
/Mia
Vet du vad? ang detta att hjälpa varandra,..jag behöver öva och du behöver vägledning..
om det inte kommer någon annan som kan detta, så får du gärna Pm a mig, så får vi se vad som händer 
U R us
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#3 tack ska du ha Mia :)
#4 Vad snällt av dig jag skickar iväg ett PM nu på en gång :)