Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 914 ggr
znook
0

vem är mannen ..

sedan jag var liten har det skett paranormala ting och värst var i min nya lägenhet då jag vart dragen i håret och killen nertryckt i sängen , vi hade massa saker som skedde då och vi ahde det svårt mellan oss och de försvann efter att vi lugna ner oss i varann..

jag känner att det är en kvinna. vet inte men de känns som de och jag vet inte varför denne var så arg , när jag e hemma brukar ja sätta på finska kanalen utan att reagera och titta på det först min kille påpekar det .. .

iaf vad känner ni ?  och jag har en person med mig en man sen jag var barn  han känns som ett skydd på ngt vis.  och vem är han hur fann han mig ..

Choklad
0

Troligen är det din guide som du märker av..

Guider brukar inte ha för vana att vilja skrämmas, men de kan ju ändå vara lite skrämmande i början om man inte är beredd på det som sker.

Försök att prata med din guide så kommer denne att hjälpa dig vidare. Bara be om hjälp så får du det, men du får vara uppmärksam i början då det kan komma svar på lite olika sätt. Som t.ex att saker rör sig och att det händer konstiga saker som inte alls går att förstå med vanlig logik.

Kvinnan kan du ju släppa nu, hon har du väl inte med dig längre? Så då vill hon inget mer..

U R us

znook
0

Han har aldrig gjort mig illa lr de mer hon som drog en i håret. Ja fick in han i mitt liv när ja var barn o de var en tramatisk tid för oss i vår famjl. Tydligen ska min guidande vara rosa energi av ngt ? Försrod inte fiktigt. Hur ska ja ta min konttakt med hnom

Choklad
0

rosa brukar betyda kärlek.

vad det betyder i healing vet jag inte så noga, tyvärr.

men rosa tror jag tillhör hjärtchakrat. Även grönt sägs tillhöra hjärtat.

Du kan bara säga högt eller i dina tankar att du ber om att få kontakt med din guide, den guide som du fick då du föddes. Det är din huvudguide.

Men det är min erfarenhet ska jag tillägga.

Guden vill att du ska ta kontakt. Sedan brukar det ta lite tid..men din guide kommer att visa dig på ett eller annat sätt att h*n finns där.

De kan visa sig på olika sätt och de ser till att du märker av att de visar sig.

U R us

znook
0

Hej .. Jag testa d Första gg o då reste varenda kroppstrå på kroppen o d kändes som ngt var där. 2:a gg låg ja i badkaret o o tog kontakt när ja var klar så åkte hela klädtorket"hänget" ner me kläderna rakt ner på mig o den har aldrig åkt ner någonsin ! Tror du att d min guide som visar sin närvaro? Ja ställde en konstig fråga lr prata om ett begär typ! O d kändes som om den reta mig ! D kan va ett samanträffande men d kom precis när jag var klar me min fråga!

Choklad
0

Nej jag tror inte att en guide kulle göra så, de skadar inte inte oss, de är kärlek.

Jag vet inte, men det kan ju vara mer än en ande du har där hos dig.

Hoppas det kommer någon mer som kan svara dig bättre än vad jag kan..

detta verkar vara jobbigt…ObestämdRynkar på näsan

U R us