Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettofftopic
Läst 837 ggr
chik
0

**Kan Det!!!!

Något som jag hörde….

Vi har ju så mycket energi som går i luften..

Det som jag sitter o skriver här nu går ju helt genom etern utan att någon ser der. Inte förän det kommer till någon som är inkoplad på samma som jag…

Vad är det då som säger att det inte är lika med våra avlidna???

Och bara den-de som är inkopplade på samma kan se o hör…

Tror att det inte är svårare än så…

Bara lite tankar från mig….

Lena..

Lena.P är jag i verkliga livet.

[MissGina]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Chik, jag håller med dig. Just denna morgon satt jag och funderade på det här med andlighet. Mina tankar gick till alla som hela tiden ska hitta en "naturlig" eller en annan logisk förklaring till varför de t ex hör steg eller andra ljud och känner närvaro. Precis som att den förklaring de just fått servetat inte duger.

Just när jag tänkt det plingade det till på fönsterbrädan. Precis som någon sprättat på en av ytterkrukorna. Och det kan precis vara det som hände för att bekräfta min tanke. Skeptikern skulle ha sagt: Ja men det kan bero på att spänningen i luften ändrats….(eller nåt i den stilen) Javisst, självklart kan den det men fundera då på varför den ändrats eller vem som såg till att den ändrades för att få ill ett ljud och därmed tuppmärksamheten. Tror inte heller att det är svårare än så.

Skepteikern är ofta naiv nog att nöja sig med sin förklaring utan att analysera den. Verkar mer som att de inte vill förstå, och då är de egentligen inte skeptiker heller utan smått rädd och vill gömma sig bakom vad de tror är en hållbar förklaring. Nu vet vi ju att vi inte behöver vara rädda, det kan till och med va en skyddsängel som är där och vill säga: Jag är hos dig och beskyddar dig.

[mossquinnan]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hmm ja varför inte..iofs så söker jag ju upp denna tråd och den är skriven..men jag förstår va du menar..och det känns fint och så kan d säkert va..haha did you understund me gooa Chik..knappt jag gör d själv *S*

Förresten ot här så slå mig om jag terrar in detta i din tråd..

men vars tog Merlin-pappa vägen?

chik
0

Miss Gina..Precis inte behöver man krångla till det ..

Sen kan man inte förstå allt…

MssQ..Tjing i burken…

Lena.P är jag i verkliga livet.

Choklad
0

Jag kan bara instämma med dig chik…Glad

U R us