Ta bort energier
Alla lämnar vi ju energier efter oss. Jag undrar hur man gör för att ta bort dessa energier??
OBS: Nu gäller det alltså bara energier från oss levande….inte spöken och andar!!
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Enklast är att göra en rejäl städning med vanligt vatten och vanligt skurmedel, sitter det i väggarna kan det räcka med att måla om.
//Hellas
Medarbetare på http://spiritualism.ifokus.se/
jag brukar vädra ut, sätta tvärdrag ..sedan är alla energier borta. Det är bra då det har varit gräl också, att bara vädra ut eländet..sedan lättar stämningen betydligt
(tycker jag)
man kan ju göra sin egen lilla ritual också…t.ex tända ett vitt ljus och gå omkring med det i rummen och liksom "bränna" bort jobbiga energier och sedan låta det vita ljuset ge nya med sin låga..
eller ha ett svart ljus (tänt) som drar till sig energierna innan man går omkring med det vita
det är egentligen upp till hur man själv vill…
man kan ha dofter som tar bort energierna…osv..
U R us

man kan be om att få hjälp att ta bort energier och känslor. det kan en skyddsängel lov att göra (om man får skriva det i detta inlägget)…
Alis volat propriis 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Choklad - bra med så enkla metoder, så slipper man salvia och salt och allt var folk snackar om
Värmland"
det funkar bra för mig. Då lättar stämningen
och alla dåliga energier åker ut och in kommer nya trevliga
U R us
Låter som en bra ide..eller ideer…
Ska testa detta när jag kommer hem från min resa…
Här kan det behöva rensas ut dåliga/tråkiga energier just nu.
Tack Choklad för tipsen. 
Lyssna på nån bra musik kanske?
vassego..
U R us
Jag sprider ett ljus i varje rum och talar om att här är bara glädje och kärlek välkommet.
Sajtvärd på Övernaturligt
mia - är du ute och reser…så roligt, var är du?…bara jag som är lite nyfiken!
Värmland"
De flesta av oss vädrar ju ut varje dag…så det blir ju ett ständigt utbyte av goda energier …men just då något tråkigt har hänt så lättar det alltid på trycket inomhus då man får släppa ut det "onda" eller vad man ska kalla det för…
U R us
Ghoosten här får du mitt stolliga tips *S*
fastnar d dåliga energier,nu menar jag inom mig inte i något rum fast d känns som d dåliga tar över d mesta:-(
Då andas jag in allt svart och sen i min utandning så nästan spyyr jag ut d svarta med besverjelser..som typ..här får du inget fäste din..bla bla *censur censur* sen fyller jag mig med ljus igen:-))
Hoppas du fattar,,
Något som också är effektivt (för att rensa och fylla på med nytt ljus/ny energi)
Ta några djupa andetag, se hur du andas in en ny ljus energi (luft) din utandning är grådassig (den "negativa" luften inom dig)
Upprepa processen tills det du andas ut, är lika rent som det du andas in.
Ett snabbt och effektivt sätt att rensa ur irritation, stress och huvudvärk.
Jag brukar också lägga en ljuslykta vid entren av vår dörr. Där renas alla människor innan de går in i vårt hem.
Sajtvärd på Övernaturligt
# 12
det där ska jag prova 
U R us
#13 #14