Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettmedialitet
Läst 862 ggr
[Linda-E]
0

Människor öppnar upp...

På slutet så har detta hänt för mig när jag står och pratar med olika människor. Jag känner direkt att jag öppnar upp mig och känner i mitt huvud när det händer och jag blir lite illamående.
Det kan bli så att jag måste gå ifrån dom och inte kan prata klart.

Hur gör ni för att detta inte ska hända??

Är dom i andevärlden så ivriga och vill använda mig som länk till andra??

Fjäril
0

Det "hela" handlar om att vi ska leva som människor och inte "springa" runt och känna in saker. Vi gör intrång hos andra människor om vi försöker få till oss hur de mår osv. Nu gör ju du detta omedvetet!

Det är ingen som är ivrig att få din hjälp att länka till andra personer (missförstå mig rätt) utan detta är ett "rop" på just den frågan du ställer:

"Hur gör ni för att detta inte ska hända"

Jag är väldigt noga med att inte luska i hur människor mår, utan de som behöver mig, ber om min hjälp. Där emellan är jag en "människa"
Man kan omedvetet få in en tanke om en persons bror som ex, här har man möjligheten att hjälpa/bry sig som en medmänniska "Hur har din bror det nuförtiden"

Jag stänger ner mig och talar om att jag inte är öppen och mottaglig och får sällan i saker "om jag inte vill" då jag lärt mig att hålla det på "distans"

Börja din morgon med att säga högt "Idag är jag inte öppen och mottaglig för andra personers känslor/hur de mår" Till slut lär du dig hur och när du kan "använda" dig av det (endast för ett gott syfte såklart - personens bästa!)

Besök någon som är medial. De kanske kan se vart du står i din andlighet.

Sajtvärd på Övernaturligt

Denna kommentar har tagits bort.