Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 618 ggr
Sussi89
0

En fråga :)

Hej. Jag är mycket inne på olika forum här på iFokus men aldrig varit inne på övernaturligt. Men nu ikväll har jag kollat runt här lite på forumet och ser att några har frågat frågor som tex; hur kommer min framtid bli, hur kommer saker och ting arta sig. Har jag andar omkring mig? osv…

Nu till min fråga, finns det några här inne som kan svara på dessa frågor som vissa ställer? Ni som kan se saker som andra inte ser? Och kan ni "läsa" av det bara genom att läsa en ny tråd?

Blir nyfiken, tycker sånt är väldigt spännande!

Som people don't understand why I talk to animals. That's okej, the animals understand . ~ Anthony Douglas Williams~

S*Winterwind

Choklad
0

ibland kan man se ibland inte..man kan se in i framtiden, men den är inte säkrad ..svårt att förklara det där..det är egentligen inte så "hokus-pokus"artat som man oftast tänker sig att det är, det är egentligen bara en konsekvens av det man har gjort. Och andra har gjort som påverkar ens liv.

man har en väg att följa men ibland behöver man eller vill man gå lite andra vägar i livet och då kan det bli annorlunda. Sedan är man ju med till stor del och själv skapar sin framtid, det "är" ju så att allting som vi gör skapar vår egen framtid. Det är dessa konsekvenser som man kan "se" och det är det som t.ex spåkulan, Tarot och andra hjälpmedel hjälper oss att se geonom symbolerna. Sedan hur de tolkas är en annan sak Flört

U R us

allhealing
0

Det handlar om vilket prespektiv man använder sig av. Den ena av våra hjärnhalvor uppfattar verkligheten i tid, dvs dåtid, nutid och framtid. Den andra av våra hjärnhalvor är inte låst av tid.

Det är lite svårt att med få ord förklara någonting så här pass komplicerat. Läs gärna mer på min hemsida om du vill veta mer om hur jag har förstått dessa olika perspektiv och hur det går att dra nytta av de olika perspektivens bästa egenskaper.

Kent Asp

kentasp.com
www.kentasp.com
www.MindKnowlogy.com

förändring är alltid en möjlighet