Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1116 ggr
elise93
0

Konstiga drömmar!

Det va senast i natt jag drömde denna dröm, som jag inte skulle vilja säga var obehaglig…utan jag njöt på något sätt hahah, tänkte först bara beskriva hur den tillvaron egentligen ser ut…

Jag har haft pojkvän sedan 1 ½ år tillbaka, vi har haft lite berg och dalbana den senaste tiden..men som de känns nu så börjar saker bli mycket bättre..

Iaf inom hans vänskapskrets så har jag känt mig lite osäker eftersom jag känt att hans bästavän inte riktigt verkar tycka om mig, då vi har haft lite olika åsikter på vardera sida men det har aldrig varit så att min pojkvän har blivit inblandad eller så..men det har inte varit stora saker heller…men vi kan umgås i samma rum och ha jätte trevligt tillsammans..då jag ändå tycker att hans bästavän är hur rolig som helst.

Dom senaste två veckorna har varit turbulenta…då min pojkväns andra kompis verkar ha visat lite tycke för mig, vi har pratat till och från och så, min pojkvän va ganska svartsjuk men vi var väldigt öppna med att vi bara var vänner och vi va båda med på att sluta prata med varandra ifall min pojkvän tyckte att det inte kändes okej men han gav sitt godkännande och vi har pratat som vänner…tills han började säga lite saker som gör mig fundersam..som jag inte riktgit vet vart jag ska placera…vi kom in på ett ganska känsligt samtalsämne och han sa: "det är svårt det där med kärlek och känslor ibland, men du får helt enkelt gissa dig till vad jag tycker om dig"…jag frågade vad han menade och då svarade han bara: "det känns inte bra att prata så om sin polares flickvän…ni kanske blir tillsammans livet ut? Den dagen ni inte är tillsammans längre kan jag tänka på att ta upp det men inte nu". Det gjorde mig lite illa till mods eftersom det verkar som att han har något som verkar tynga ner hans hjärta och jag sa att han skulle vara ärlig för min skull för att jag känner mig förvirrad…efter att jag berättade det för min pojkvän så har han varit ganska klantig med att dela med sig av de till hans bästa kompis som jag nämnde tidigare…och efter det har de blivit kaos…eftersom jag fick syn på ett sms här om dagen…då jag såg att han hade skrivit till min pojkvän "jag måste prata med dig om en sak…när du är helt ensam". Jag undrar lite vad hans bästa kompis har med oss tre att göra och vad han tänkte berätta då jag veeet till 1000 % att det handlar om mig. 

Men nu till själva det som tynger ner mig…drömmarna…

Den första drömmen hade jag för en vecka sen och den handlade om att jag, min pojkvän och hans bästa kompis var ute och tältade…min pojkvän försvann en stund.och då vart de bara jag och hans bästa kompis kvar. jag låg bredvid honom helt vanligt och tänkte på mitt och jag kände att han låg och sneglade på mig..så jag vände mig lite åt hans håll och jag vart paff för att han kysste mig. Jag fick 100 frågetecken i mitt huvud och undrade vad han höll på med men under samma stund tyckte jag att det va mysigt haha men jag sa till honom att det va fel att det här inte va okej och han kunde komma när som helst. Men hans bästa kompis ville fortsätta och han sa att vi inte behövde berätta..men jag ville inte det och han kysste mig iaf och det kändes ju rätt inom mig själv men när jag tänkte efter så älskade jag ju min pojkvän..och där tog den första drömmen slut..

Efter den första drömmen kände jag lite som slags förtjusning till honom men visste att jag skulle vara dum om jag ville riskera mitt förhållande som jag redan har och trivs i. Men dagen efter så var jag på promenad en morgon och tänkte samtidigt på drömmen jag hade haft under natten..då springer jag på honom då han står ute och röker vid en gångtunnel..jag stannar och hälsar och vi stog och pratade..det kändes så naturligt? Jag visste inte vad jag kände men jag kände mig dragen till honom jag ville typ hoppa på honom för han stog där sååå snygg som jag aldrig tänkt på förut. Men jag behärskade mig sa hejdå och gick..När jag kom därifrån så undrade jag lite grann vad som hände den stunden ¨för det kändes lite hokus pokus över det hela..

Sen den andra drömmen hade jag i natt..jag minns bara det mest aktiva i den och den handlade om mig och hns bästa kompis (igen hahah) och då var vi hemma hos honom..hade det mysigt tillsammans. Men det roliga var att min nuvarande pojkvän verkade inte existera överhuvudtaget eftersom de kändes som att jag och hans bästa kompis hade ett förhållande tilsammans…verkade det som iaf. Men sen så minns jag att vi hade samlag med varandra och det kändes inte dåligt någonstans jag njöt till och med i drömmen..men jag minns att han blev blå? Han blev helt klarblå helt från ingenstans som om han vart täckt i blå målarfärg…hahah, sen när det va över så tog han mig i handen och sa att vi skulle gå upp på övervåningen och äta tårta eftersom hans mamma verkade fylla år samtidigt…när jag satt där kände jag mig verkligen obekväm..jag ville bara rinna genom marken jag visste inte varför men jag ville bara försvinna? Under drömmen sa han flera gånger att han älskade mig och att han ville vara med mig och att jag inte skulle lämna honom..sen gav han mig en kyss och sen vaknade jag och hade panik i morse..men under samma gång så kände jag välbehag och jag har sånt dåligt samvete och jag undrar verkligen varför jag drömde det här..då jag älskar min pojkvän.. Om jag hade sprungit på hans bästa kompis idag också..hade jag fått panik eller snarare hade jagg börjat skämmas..eller om vi bara hamnade i samma rum skulle jag vilja sjunka genom marken..inte just för att jag skulle tänkta på honom och de jag drömde..

Iaf det som verkligen tynger mig är vad detta betyder? Jag har den känslan av att det här är rätt ovanligt jag känner att det är något som jag kanske inte riktgit fattar..men jag vill verkligen komma i bukt med detta så att jag kan lämna dessa drömmar bakom mig och gå vidare, men så länge de ligger som ett frågetecken kommer jag undra vad det här är…och vad tänker han om mig egentligen eftersom jag har så intensiva drömmar då de verkligen känns som att de är verkligheten och verkligen händer… Eftersom jag och hans bästa kompis har lite små saker vi pratat om tidigare som gör att jag tvivlar på att han skulle tycka om mig men jag kanske har fel? Är det någon som kan fråga andevärlden och se vad det här är och vad hans två kompisar tycker och tänker om mig och hur jag borde agera? JAG HAR PANIK..

Nu känns det som att jag har skrivit en hel bok men jag hoppas verkligen att någon kan hjälpa mig att reda ut detta, Tack/ Flisan.

[mia-38]
0

Hej.

Du har skrivit två likadana trådar vilket känns lite onödigt. Vilket vill du att jag ska ta bort?

MVH Mia

elise93
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag skapade två trådar för att det finns större chans att man får svar då kanske alla inte nappade på den ena så ser ingen anledning till att ta bort någon överhuvudtaget faktist.

[mia-38]
0

Det funkar inte så här tyvärr. Vi anser att en tråd med exakt samma ämne räcker, då du inte kommer att få fler svar än om du bara hade en. Och nu i semestertider kan det ta lite tid innan man får svar på sina frågor.
Så vilken ska jag ta bort?

[mia-38]
0

Ok.
Jag låser denna tråden. Det går inte att svara i den men man kan läsa.
Ni som vill svara på detta hänvisas till tråden med samma innehåll som denna:

http://overnaturligt.ifokus.se/discussions/4e202e87d4ebea5cf6003d11-dromtydning-med-hjalp-av-andevarlden#discussions-1

Inlägget är låst för nya kommentarer