Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 362 ggr
Tantibil
0

Rutan sprack

När jag körde till jobbet en morgon, denna veckan….. Körde på motorvägen, lite i sin egen värld (sån man är 06,00) Satt o skrev ett SMS (inte bra med bilkörning…) När jag satt där och körde så såg jag i ögonvrån att det kom något svart i mot mig, fort gick det. Sekunden efter sprack bakrutan. Vad var detta? De var inget djur, inget stenskott. Vad?

Perla
0

Kanske en påminnelse ifrån andevärlden om att du har anledning att vara uppmärksam när du kör bil. ;)

Min erfarenhet är att de kan vara väldigt direkta och konkreta när de ger oss praktiska fingervisningar i vår vardag.

Varma hälsningar/Perla

susanne.s
0

Mmmm jag håller helt med. Jag tänkte i ren desperation fly från man och hus för att jag var sur och ledsen på honom. Jag packade och skulle åka. Vindrutetorkarna gick inte att få ner än hur jag gjorde. Alltså de stod ut från rutan! Jag gav upp efter någon timme så när gubben kom hem så hade jag lugnat ner mig och jag bor kvar än flera år efter detta. Vindrutetorkarna? Jo då, det var bara att lägga ner dom när allt var bra igen! Tack för det andarna.