Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 2160 ggr
evelinaw
0

Vad är detta?

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag, min kompis och hennes familj var vid Gamla Fasta Paviljongen i Säter där gamla våldtäktsmän setat för länge sedan och kollade. Eftersom det var helt igenbommat kom vi inte in. Men mamman i familjen fick idéen att jag skulle knäppa kort ner i källaren.

Jag tog tre kort på några sekunder. Första kortet gick de hur bra som helst att fotografera. Men när andra bilden skulle tas strejkade min kamera. Den vägrade knäppa kort. Men jag gav inte upp. Stod och tröck som en idiot och till slut knäppte den. Och tredje kortet var inte heller nå problem att ta.

Första och tredje bilden syns ingenting. Men på andra kortet syns någonting vitt.

Rumblebee
0

Tyvärr tror jag inte att just det på bilden är något andligt i sig (jag själv tror helt klart på andar så jag försöker inte vara någon som klankar ned eller så), men när jag zoomade in din bild på datorn (ctrl + ), så tycker jag mer att det ser ut som en bit metall som har blivit böjt av någon anledning, och att den ser vit ut kan bero på att den reflekterar något ljus.

[Shazie]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag som egentligen är ganska oerfaren, tycker att det ser ut som en vit krage och ett huvud, men det kan vara som #1 säger. Men jag tycker att det ser konstigt ut, och har svårt att tro att det kan vara en böjd metallbit.

tony-k
0

Tycker det är ganska tydligt att det är någon form av krok eller liknande som är fäst vid den (horisontellt) utstickande metallbiten rakt ovanför den vita. Man kan se den bult som sitter i fästet och kan även se krokens "skaft" gå ner från bulten då den skuggar ett rör i bakgrunden.

Lite rörigt förklarat kanske :) Kan rita en bild om ni inte ser det, eller tittar jag på fel vita sak?

Rumblebee
0

#3 Om det är den där lilla, nästan halvcirkeln längst in, så tror jag att du tittar rätt. Var nämligen den jag också kollade på.