dröm om tomtar och troll!
hej den här veckan har varit jobbig för mig psykiskt och fysiskt. Hade ett möte igår också sen åkte jag hem för min kropp var verkligen utmattad (vätskebrist m.m) så har sovit till och från väldigt djupt sen igårpå dagen fram till 12 idag.Haft djupa drömmar.
i ena drömmen stod jag på en balkong och kolla ut över ett skogs landskap med berg, det var en plan nedan för på sidan med folk som spela fotboll och ovanför gick det en liten skogsväg.. och helt plötslit hör jag ett litet skrik och kollar dit ochser 4 tomtar åka förbi ifullfart på den skogs vägen/slingan..hehe dom åkte kälke och var 2 på varje tror ja,ochena hade långt lite grått hår och sen skrek hontill igen, precis som att det var "menat" till något/någon"..
vad betyder det tror ni?
sen rätt som det var såg jag även ett hus vid bergen lyftapåsig och jag såg fötterna röra på sig under.. (ett troll) haha:D
"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"
vad härligt..jag tror att de ville säga dig att du ska leka och vara glad och bara ha kul , inte ta allt på så stort allvar.
Läs sagor om tomtar ochtroll och var som då du var liten..
U R us
ja faktist, jo jag tog det här väldigt hårt men det är för att jag sätter för stor press på mig,jobbet har alltid varit viktigt för mig eftersom jag inte har någon annan och alltid klarat mig själv,men jag måste kanske sänka ribban lite och just så är jag ju frihets människa, hatar att känna mig låst / instängd då kvävs jag.. så ja kanske var det som du säger att jag bör göra det..slappna av och det löser sig:)
"En ljusets krigare behöver inte bevisa att den andres väg är fel,för att tro på sina egna vägval"