Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 922 ggr
[Forest]
0

Besök/boende?!

Vi hyr en lägenhet i ett gammalt hus. Det har vart en affär här innan en handelsbod o sen var det lägnenhet detta öppnades till 1 hel lägenhet. Vi har bytte sovrum där vi hade datarumet men här sover vi illa, jag sover någ sämnst eftersom det är någon som knackar flera gg på min axel. Ofta är det vid 4-tiden o sen vid 6-tiden ofta är det denna tid jag går upp men hinner vakna av knackingarna på axeln föra klockan ringer. Jag vart ganska trött på detta så i natt sa jag till igen på skarpen sluta! lägg av! väckte visst min man men men då fick jag sova iaf ifred de sista timmarna. Idag har vi återigen bytt sovrum vi bytte tillbaka och jag hoppas att vi får sova i fred nu. Men hur kan man gå till väga att slippa bli störd av den andre "boende"?
Jag har en granne/kompis som är präst och är öppen för sånt här kan man be henne kanske lugna hemmet lite ? Tackam för alla svar då jag arbetar mycket nu men får ofta besök som stör mig, jag vet att jag är mer motaglig men ibland vill jag verkligen inte bli störd. Min sömn är för mig viktig då jag sover max 6 tim per natt vanligare fall ändå Flört

[Forest]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

ingen som vill tipsa något Obestämd

[mia-38]
0

Hej.

Be din vän prästen att komma in och känna av.  Kanske kan denne med sända iväg er "inneboende".
Annars råder jag dej till att ta dit ett medium.

Kramen

[Forest]
0

2 ja jag har även bekant som är medium. Jag är öppen av mig o kunde förr känna av lite men efter mycket i livet stängde jag av den knappen då jag inte orka med den biten oxå. Nu vill jag inte sätta på den helt men visst vet jag att det är en herre här som har vissa synpungter hur saker o ting ska vara Flört Tack så mycket för ditt tips ska genast prata med grannen om detta Glad PS inatt sov vi i gammla sovrummet o sov som stockar igen skönt Cool

[mia-38]
0

Hoppas det kommer att lösa sej för er.

Det kanske är så att den inneboende inte tyckte om att ni flyttade omkring..*L* Ibland är de väldigt bestämda och vill ha sin vilja i genom.

Choklad
0

Prata med anden och fråga varför den knackar på dig..den vill ju uppenbarligen något.

U R us

[Forest]
0

4 mjo fast de som hade lägenheten innan hade samma rum som han störde dom i bla slog av keps för keps ska man inte bära inne. ;) det verkar som att det är mer i detta rum mer han ger sig tillkänna genom göra något kök,lilla hallen,tvrum ser man bara en snabbis ibland av honom.

5 jag har frågat o sagt att han kan säga vad han vill men då har han försvunnit mer lr mindre.

[walkinbeauti]
0

#0 Det här handlar om någon som vill få uppmärksamhet och förmedla sig.Ingentng ont eller otrevligt utan en själ som har något på sitt hjärta den vill förmedla.

Har du möjlighet att kontakta något medium i närheten där du bor ? det brukar lugna ner sig väl dom får komma till tals.Oftast rör det sig om någon anhörig men du skriver om handelsboden som fanns och det kan även vara någon från den tiden,antingen ägare eller någon i deras närhet.

Får ingen obehagskänsla alls utan det rör sig om en trevlg själ och låter man dessa få säga sitt brukar det normalt upphöra med besök och knackningar på axlar tex.

Att ni känner obehag i ett speciellt rum är enbart för att energin är mer påtaglig där och det kan upplevas väldigt jobbigt om man inte vet hur man hanterar dessa andliga besökare.

Jag får absolut inget obehag med denna och ingen känsla av jordbundenhet men det är någon som vill komma till tals så det kan mycket väl röra sig om en anhörig till dig eller din sambo.Tipset är att ta dit ett medium som kan förmedla det denna ande har på hjärtat,att bara säga sluta och försvinn brukar hålla en kort tid sen är man snart tillbaka just för att man vill få något sagt.Får dom komma till tals brukar dom bli nöjd och sen släppa taget.Kommunikaton är det vktigaste och kan den präst du nämner kommunicera med andevärlden så kan detta vara till stor hjälp men det räcker inte med att bara göra en andeutdrivning för då är anden snart tillbaka igen Flört

[Forest]
0

7 tack då ska jag kontakta denna tjej jag känner hon i sin tur kan ta med sig sin mentor så det blir bättre svar. Jag har ett par nära anhöriga som gått bort o även min man. :) Kanske är det nån av dom, jag har mina gissningar och det är min far som vart borta en längre tid. Kan oxå säga att vi har datarummet här nu och får ofta strul med min dator låster sig detta får inte min man lika så andra saker bla en radioklocka som jag ställer bläddrar nr väldigt snabbt när jag pyssla med den flera gg. Men tack för dina ord nu känner jag mig mycket bättre :)