Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 905 ggr
[mia-38]
0

Pappa ÄR med

Satt nyss och pratade med syrran i telefon i säkert en timme.
Vi kom in på pappa. Både hon och jag har inte känt nåt av pappa på flera veckor.
Jag hann knappt säga meningen klart förräns min telefon lade av.
Den stängdes av helt fastän batteriet var nyladdat…

Både syrran och jag fattade att det var pappas sätt att säga att han är här fastän att han inte gör så mycket väsen av sej….hahahah…

Vad tror ni?

Mirjami-78
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Helt klart var det din pappa Mia…….Glad

Sajtvärd på Singelföräldrar och medarbetare på Misshandel samt på Svåra tider.

Inget är omöjligt det kan bara vara mer eller mindre besvärligt!!Cool

[walkinbeauti]
0

Vad härligt Mia säger som föregående talare helt klart var det din pappa.Kramen till dig Glad

[mia-38]
0

Jo jag känner så med.

Jag sa till han att han är busig idag. Och då fick jag genast den där yrslen jag får när jag har närvaro.

Älskar detta.

[walkinbeauti]
0

Skrattande Det förstår jag du gör det blir en inre glädje och jag känner samma när någon kommer på andlig visit,man bara älskar det och man får en fantastiskt härlig känsla Glad

[mia-38]
0

Precis walkin.

Jag känner en inre frid. Känner mej gladare än på länge…och lycklig i sinnet.
Känns att pappa är med och säger att allt kommer att bli bra. Bara ta en sak i sänder.

tarotlasse
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Helt klart kan det vara så troligtvis är din pappa med dig väldigt mycket så då tänker du inte på hans energie för den har blivit så vardaglig.

När du då påtalar det så är det inte alls ovanligt att dom då visar det på ett rent fysiskt sätt.

Samma sak när många kanske får en känsla av att inte vara ensamma eller  får en tanke på en avliden släkting o man slår bort det som inbillning.

Då är det också vanligt dom visar sig rent fysiskt för att uppmärksamma på sin närvaro.

Oftast då genom elktriska o elektoniska prylar andevärlden är ju energie och har lätt att påverka annan energie så helt enkelt lättast med elektriska prylar.

Lasse

Zynell
0

Vad kul! Min morfar hade roligt med tvn och lampan hemma hos oss några dagar efter att han dött. Och hemma hos min bror stängde han av brorsans dator hela tiden så att min bror blev till slut sur haha!

Brukar också uppleva yrsel ibland, eller nästan dagligen egentligen och tror också att det innebär att någon är närvarande, men jag är lite osäker. Tungan ute

[mia-38]
0

Så är det nog Lasse.
Jag märker inte av honom för att jag är så van vid sånt.
Så han måste nog komma med nåt drastiskt som att stänga av telefonen…hahaha..

Nellieclind….Hahahah..kul när de bråkar med datan. Det gjorde min pappa med igår.

Jag känner skillnad på "vanlig" yrsel och närvaro-yrsel. Närvaro-yrslen är så snabb och intensiv att man gungar till men sen är det över. Känns precis som en mycket snabb fylla…hahaha…

Zynell
0

#8 Ja, det var ganska kul hehe. Man märker att han är fortfarande närvarande på olika sätt. I varje fall hos min mamma i drömmar osv.

Så upplever jag det också! Här gör man sitt och helt plötsligt snurrar det till i huvudet och är över på några sekunder. Det kan ske precis när som helst. När jag sitter och tittar på tv, diskar eller gör mig i ordning för dagen osv. En annan sak som brukar komma till då är en tyngdkänsla i kroppen. Blir tung som bly liksom. Synd bara att man inte riktigt vet vem det kan vara.

[mia-38]
0

Precis så Nellie.Skrattande

Jag känner också en domnande känsla på ryggen. Precis som om en del av den somnar. Jag tror att jag har nån med mej som stryker mej över ryggen för att visa att den är med mej. Speciellt intensivt har det varit denna veckan.

Zynell
0

#10 Det brukar jag inte uppleva, en domnande känsla på ryggen. Däremot känner jag rätt ofta (flera gånger om dagen) pirrningar som kittlas ganska rejält på kinderna och armarna. På huvudet brukar det också inträffa eller att det går en rysning igenom hela kroppen. Glad Förr förstod jag inte riktigt vad det kunde vara, men nu har jag börjat förstå att det kan faktiskt vara någon som rör vid mig.

kina26
0

Hejsan Mia! jag tror att det var er pappa som stängde av telefonen… *L* Jag och min syster har upplevt något liknande. Vi satt också i tele och pratade… när jag frågade min syster om hon märkt av den isande kylan hon känt av tidigare. Men nix sa hon. Då plötsligt säger hon skärat, kaffet i kaffe kannan, rörde sig, började skvalpa. Jag skrattade och sa" det är säkert pappa… han hörde vad vi sa… och vill skoja med dig. Kram

crinalina
0

Några månader efter att min pappa gick bort flyttade jag utomlands, till spanska solkusten, efter någon månad där så drömde jag en härlig dröm om min pappa. Han var och hälsade på mig i Spanien och han badade och solade och skrattade. Min pappa var rödhårig och blev inte brun, men han hade en tydlig bränna när drömmen tog slut. Efter ytterligare en natt gått så pratade jag med min syster i telefon, hon är kvar i Sverige, och hon säger helt plötsligt att han hon hade en sådan härlig dröm om pappa den senaste natten, men det var så konstigt för han var alldeles solbränd. Jag blev alldeles tyst, och varm och glad och så sa jag helt lugnt, men såklart han var det. Han var ju här och hälsade på mig natten innan. :D

Så visst tror jag att det var din pappa. Jag har andra liknande historier om hur pappa närvarat, eller visat sin närvaro. Jag tycker det är helt underbart, för även om jag vet att han finns med mig hela tiden så är det skönt med bekräftelse ibland. :D

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction

[mia-38]
0

Åhhh crinalina.
Vad härligt. Och det var ju verkligen ett bevis för att din pappa var med dej med tanke på solbrännan. *L*Skrattande

Min pappa är med men han gör inte så mycket väsen av sej. Han bara finns här.
Säger man sen nåt om att han inte finns med så händer det alltid något som visar att han är det trots allt.

Kram

crinalina
0

Nuförtiden gör inte min pappa så mycket väsen av sig heller, men i början efter att han gick bort så var det många sådana saker som hände. Egentligen ända tills jag började må bra igen, sedan dess så vet jag ju ändå att han finns här. Jag vet inte vad som skulle hända om jag skulle ifrågasätta hans närvaro, jag har aldrig provat :D

Kram

Min blogg om livskvalitet och hur man skaffar det; http://qualityinsideandout.com/

Sajtvärd på Law of Attraction