Tidigare liv
Jag har träffat en kvinna som berörde mig så oerhört starkt. Jag har aldrig sett henne, vet inte alls vem hon är. Men hon kom in i affären och jag blev så himla glad att se henne, jag ville krama henne, visa hur glad jag blev och hur efterlängtad hon var. Det kändes verkligen som om det var 100 år sen vi sågs och att jag längtat så mycket efter henne.
Vi började prata och hon kände också en sån samhörighet med mig. Vid flera tillfällen fick jag känslan av att detta har jag gjort förr. Har aldrig känt så förut.
Hon tror att vi träffats förut, vad tror ni?

Hm, det kan ju verkligen vara det, tycker jag. Men det är ju konstigt, eftersom ditt själ befinner sig just nu i en annan kropp än på den tiden du kanske kände kvinnan (och det kanske var måånga år sedan..)
Har själv haft liknande upplevelser flera gånger, även motsatt att jag bara inte kan tycka om vissa personer hur mycket jag än anstränger mig.
Jag tror också att vi känt dessa personer i ett tidigare liv och dom vi tycker om direkt har vi haft en nära relation till och dom vi inte kan med har varit våra fiender/rivaler eller liknande .

Det kan mycket väl handla om att ni har träffats i tidigare liv.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Visst är det häftigt att man kan känna nästan att man längtat efter någon man ALDRIG träffat!!??

Ja det är häftigt =)
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus