Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 2962 ggr
Strawbeerry
0

kalla handen

Vad är det som händer sen jag blev medlem här så börjar jag känna av konstigs rörels framför mig på dagen och på morgonen känner jag en kall sval hand som känns som om att nån trycker lite löst sen drömmer jag om små flickor med vita klänningar på sig och att dom kallar mig för mamma jag älskar dig rädda oss snälla????

[mia-38]
0

Hej.

Det kan säkert vara så att du fått andekontakt.
Har du nån nära och kär på andra sidan?

Jag kan känna beröringar i form av att min rygg domnar på ett ställe. Nu har denna "fläck" rört sej uppåt på min skuldra.

Vad flickorna betyder vet jag inte egentligen. Men kanske att någon vill ha din uppmärksamhet?

Kram

Strawbeerry
0

Ja min mormor och min pappa som dog för en månad sen . jag undra vad flickorna vill mig

Strawbeerry
0

Pappa dog va cancer

[mia-38]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Kan säkert vara din pappa som hälsar på.
Min pappa dog för ca 2 månader sedan nu och också i cancer.

De två småflickorna kanske förväxlar dej och deras mamma. Du kanske liknar henne så de tror att du är henne.
Bara en tanke…..

Strawbeerry
0

ja det kanske är min pappa ,, min mormor  och jag har kontakt minst 1 gång om dan . men hon brukar aldrig röra mig hon brukar bara göra så jag känner av henne sen försvinner hon :) lika dant men min gamla katt han log alltid runt mitt huve  när jag log på kudden i sängen när han levde så i bland kan jag känna hur nåt bara trycker ner min kudde :). så är ju ganska van .. men det var lite nytt med att jag kände av smekning och så som nu .

jag vet inte vad dom där flickorna är ute efter :s men i natt när jag sov så sa du samma men nu sa dom Sarah glöm oss inte :s jag fattar inget först kallar dom mig mamma sen mitt namn ,

Zynell
0

Kanske är det dina barn på andra sidan. :)

En tanke bara.

Strawbeerry
0

Har inga barn och har inte gjort abort heller så jag fattar inget

Zynell
0

Tror inte du förstår vad jag menar. :)

Du kanske har inga barn i detta liv, men där borta - dvs andra sidan - kanske du har. :)

Eller så är det någon som försöker säga dig något.

Barn i drömmar brukar ofta betyda ett nytt projekt eller liknande som håller på att mogna, men som inte riktigt är redo ännu. Har du haft tankar på att göra något som du kanske inte känner dig redo för att ta tag i?

Strawbeerry
0

Ja det stämmer faktiskt tack för tipset

Zynell
0

Skrattande