Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1107 ggr
Myapocalypse@live.com
0

Vad vill hon?

Hej!

Vet inte riktigt under vilken kategori denna ska in under så har skrivit den i två olika och hoppas på hjälp!

Jag vet inte riktigt vart jag ska börja men igår natt så började jag drömma om något jättekonstigt. Det började med att jag var i mitt hus men det var blandat med nån annans hus eller hur man ska säga. I ett av rummen så skedde det väldigt konstiga saker. När man gick in dit så var det något som var nedvält eller flyttat på. Först var det bara jag som reagerade på det i familjen. Därefter min pojkvän.

Nu inatt så fortsatte jag lixom på drömmen. Skillnaden nu var att jag var själv i huset. Det fortsatte som natten innan. Kommer inte riktigt ihåg hur det "urartade" men kommer iallafall ihåg att jag av någon anledning bäddade med en luftmadrass i det rummen och hörde sedan att madrassen flyttades på.

Det läskigaste var nog när jag vaknade (i drömmen. Hade legat och sovit för natten) och kände att någon låg och höll om mig. Blev såklart skiträdd och började sparka hejvilt omkring mig. När jag sedan vände mig om ut mot rummet så ser jag en vanlig madrass ligga nedanför sängen. Bäddad med lakan, kudde och täcke. Det såg ut som om nån hade sovit i den och blev om möjligt ännu räddare. Hade ju inte flyttat dit den själv utan den var bara där på morgonen. När jag senare kom ut till vardagsrummet där datorn står så ser jag att någon har packat ner skärmen till datorn.

Denna varelsen verkar inte vilja något ont men hon skrämmer skiten ur mig. Jag har en känsla av att det är en flicka i ca 12 årsåldern.

Har inte vågat somna om så har just nu varit vaken sen klockan 6 i morse.

Har varit med om en del hemska saker så som misshandel, våldtäkt, sexuella övergrepp, hot och en oönskad graviditet (gjorde abort). Kan det ha nått med det att göra?

Har även en mamma som stött bort mig ur sitt liv till större delen.

Myapocalypse@live.com
0

Stod precis i duschen och kunde fundera lite. Kan det vara så att denna flicka egentligen är jag när jag var 12 år och bara vill ha min kärlek? Jag kände nämnligen i den åldern att jag inte fick mycket kärlek av min mamma och var då en väldigt besvärlig unge och blev tvångsflyttad till pappa, vilket jag idag är glad över.

Elenih
0

Jag sitter här och får rysningar. Ungefär samma saker hände mig under natten och jag har tänkt som du.det verkar vara en liten flicka som inte vill något ont men skrämmer mig ändå mycket. Har varit med om samma saker som du (våldtäkt, misshandel osv) jag var i 13 års åldern när detta hände. Det är helt sjukt, även jag misstänkte att flickan är jag innan jag läste detta. Jagkände även ett obehag när jag kom in i vardagsrummet igår (innan allt hände). Förlåt att detta blev rörig jag skriver från mobilen tänkte bara söka hjälp här men läste detta och kände att jag måste svara..

elenihadjipetrou.blogg.se