Ingen där...
Inatt vaknade jag av att min mobil ringde… och innan jag svarade tittade jag på tele och skulle se vem det var… men det var ingen där
. Har hänt mig förr att jag vaknat av tele, men ingen har visat sig ringt… UNDERLIGT. Är väl som man drömmer… eller är det nära och kära som vill höra av sig
. Önskar er alla en härlig midsommar.
Kina.
Jag har med drömt flera gånger att telefonen ringt…och att man vaknar av den…den ringer till och med två singnaler till när man vaknat men inte hunnit svara. Men sen är det är ingen där och när man tittar på displayen så är det ingen som har ringt heller.
Mysko….
Jag brukar inte höra att det ringer, bara att jag får sms. Men ändå är det inget där när jag tittar.
Visst är det mysko…. man tycker det är så verkligt… om det är en dröm eller inte, vet man ju inte säkert…
Värre här jag vaknar ibland av ett böss skott, det gör så jag flyger upp ur sängen. Skottet är avfyrat på nån meter. Detta har jag ingen susning i vad det betyder.

vad otäckt, jag skulle ha satt hjärtat i halsgropen om jag vaknat av böss skott så där Sven-g!! Det kanske e någon som inte vill att du ska sova mer…
Jag har däremot hos mina svärföräldrar erfarit ofta ljudet av en bil som svänger in på grusvägen, ljudet av bildörrar och ibland även ljudet av ytterdörren som stängs och det är ingen som kommit. Inom 5-10 minuter senare så kommer någon garanterat. Det slår aldrig fel. Och det har gjort det i många år och det går i perioder hur ofta det inträffar. Det kan jag inte förklara heller
Alis volat propriis 
usch vad otäckt att vakna till ett böss skott.. Tur att det bara är tele som ringer här… idrömmen (ibland) om natten.
det där med tele hände mig jämt förr och oftast så brukade någon ringa eller sms precis efter att jag plockat upp den..
I want to be like the patronsaint of reality.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Efter Svens inlägg kom jag att tänka på en sak. Förr när jag var runt 13-14 år och bodde hemma hos mina föräldrar, så vaknade jag många gånger av en explosion. En större väg gick utanför, så jag trodde många gånger att det var ett lastbilshjul som exploderade….men det var det aldrig och när jag frågade mina föräldrar, så hade dom aldrig hört något. Jag vet ännu inte vad det kunde vara?
"I parabler av rastlöshet, cirklar av regnbågsro - peut être?"
"Världen skulle må bra med lite mer
Värmland"
"Don't be normal, stay paranormal"
Det här har jag funderat på men vid tillfällen det hänt inte känt någon form av hot. Bara knallen som väcker mig, och det så häftigt som det skulle vara verklighet.
En gång för typ tio år sen flög jag upp ur sängen väckt av något som lät som basuner som blåste rakt in i örat på mig.Det var tidigt på morgonenen och min association var nä nu tycker änglarna att det är dags att vakna;) Har bara hänt denna enda gång…
andra gånger så har det varit telefon, knakningar, starka elektroniskt ljudande ljud som jag inte vet var de kommer ifrån men det liksom låter inne i huvudet, någon ringer på dörren…men basuner, bara denna enda gång.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag har vaknat flera gånger av flera olika ljud.. Ibland blir det ganska läskigt, men oftast lyckas jag komma över det ganska snabbt.
Flera gånger har jag dock hör min eller nån kompis mobil ringa, men när jag/dom kollat har det aldrig varit nåt.. Men kanske 5-10 minuter senare antingen ringer det eller så får man ett meddelande.. Slår aldrig fel.. 
Just a Block Party MonstAr with a Heart of Gold on this Blue Planet
http://vizualfreakkaipon.blogg.se/