Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketthealing
Läst 800 ggr
patronsaint
0

märklig upplevelse

Hej alla där ute. Ny här men har lite frågor efter en märklig händelse här om dagen.

Det är så här att jag härom dagen träffade en så otroligt fin människa genom många konstiga sammanträffande. Tog en buss till ett annan hållplats än den jag brukade osv. Dock sågs vi bara under några timmar då han skulle iväg med ett flyg. Så här lång låter allt som vilken händelse som helst.

Fick en känsla av att vi hör ihop och blev så otroligt rörd bara av att vara med honom. Han gav mig ett mynt, ett australienskt (han bor där) för han tyckte att jag skulle ha det med mig. Såg att myntet har samma tillverkningsår som han föddes också.

När han hade åkt så tänkte jag på honom och att jag skulle för första gången prova på att skicka healing på distans. (Har bara "hållt på" i ett år med healing). Så lägger myntet i händerna och "öppnar" mig. Den kännsla som jag fick har jag aldrig upplevt! Fick en kännsla av att sitta i en ljusbubbla och kände som ett renande vattenfall föll över mig men även att någon var närvarande. Denna energin/lättnaden  (känns som om någon har lyft en säck av sten) och det pirrar det känner jag fortfarande av över huvudet när jag tänker på honom eller håller i myntet. Har även fått ett sådant lugn och en känsla av välbefinnande som jag inte känt på mycket mycket länge.

Så frågorna jag har är: Kan vi ha levt ihop i ett tidigareliv? Och vad var det som hände när jag healade på myntet?

I want to be like the patronsaint of reality.