Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: övrigt
Läst 541 ggr
drutten53
0

Doft av liljekonvalj

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej vänner  här doftar det liljekonvalj idag…forumet har varit lite lungt idag…fick då tid att dammsuga och tvätta golv…säger bara äntligen fick jag röven ur stolen här framför datan…sköt att få sköta om sitt hem ibland…för detta forum är ju ETT måste…men doften för mina tankar till min mor..som lämnade mig för ett år sen…mammas älsklingsblommor var liljekonvalj..och så länge jag minns tillbax så plocka jag alltid liljekonvaljer till morsdag..gjorde det även till mors grav förra året..och det kommer jag alltid göra  så länge jag finns kvar här på jorden…och nu även lyssnar jag på COSMICA…..vill bara sända en tanke till er oxå..ha en bra helg..och var rädd om er…solen är skön idag…kram

MAMMA jag håller  din hand…håll din hand i min ängels hand…

Carina.S
0

Ja visst är det härligt så man kan förnimma sina nära och kära med både dofter och framför allt med musiken ( för min skull) skulle jag vilja påstå!!

Min far dyker alltid opp då jag spelar en viss låt med Gary Moore- Still got the blues for you…Min far var musiker och vi hade musiken tillsammans då han levde…

Vissa låtar är tillägnade även andra kära själar som befinner sig på andra sidan…är helt underbart hur hur musiken kan förena människor och själar på andra sidan…Stor kram till er alla därute i vårsolen….

Maryissa
0

Min mammas favoritblomma var också liljekonvalj.
och när jag ser dem eller känner doften av dem så tänker jag alltid på min mamma.

Maili
0

Hej! Dofter, smak, känsla har jag fått upplev starkt från andevärlden. Så visst visar de att de är med oss härGlad