Mycket märklig sak
Häromnatten hade jag pratat med min flickvän i sömnen. Hade då frågat henne vad hon skulle göra med 1 miljon av apanaget för att sedan klappa henne på magen och somna om. Inte så konstigt..
MEN.
Dagen efter åkte min sambo för att hälsa på henne mormor som ligger på sjukhuset och för dagen var allmänt virrig och inte sig själv. Hon hade tydligen ringt till min sambos syster denna dag och sagt till henne att inte göra av med hela apanaget! Jag har träffat mormor ca 10 gånger men har alltid kännt ett speciellt band enda sen vi träffades. Finns det någon som har någon teori om man kan ha några starka band eller rent av övernaturliga samband mellan människor?
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det var en fin dröm du hade! Härligt med så starka band till mormodern som du säkert hade kontakt med i drömmen!
Absolut att man kan ha så starka band till andra människor, det finns det otaliga exempel på. Om det är övernaturligt eller fullt naturligt beror helt på vad man lägger in i ordet. Gläd dig åt det samband som finns och ta det som det är.
"Freden måste komma först. Gör den inte det, min vän, kommer inget efter den."
💓 Sajtvärd på Fenomen, Hjärnan, Kulturtant, Oförklarade fenomen