Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketterandarspöken
Läst 1128 ggr
[komettljus]
0

spöke?

Hejsan.
Jag måste fråga.

Haft väldigt svårt att stänga mig och fått reda på av medium att det finns någonting hemma. Jag hör röster och känner och ser ibland.

Men det här blir jag inte av med, nu har det lugnat sig men det har vart hotfullt ifrån november jag trott skulle dö. Sedan min familj.

Det skiftar mellan gott/ ont och berättar olika saker och NU ska det vara en man som jag känt , så är det hela tiden olika människor identiteter.Jag har inte känt alla.

Glödlampor blinkar, saker försvinner plötsligt ligger de synligt på mattan.Glas ramlar ner, elektriska prylar går sönder . Jag är så trött och försvinner i någon dvala.

Rösten talar om för mig göra saker , en gång sa den skulle prova nypa mig i armen. Jag gjorde det…kände ingenting så jag tog, det låter konstigt men stod och diskade en gaffel och stack i armen…JAG hade ingen känsel.

Vem kan det här vara?
Det blev inte bättre då jag var hos mediumet.

vad är det här?

Luisa
0

det är nog en ande men vad den vill har jag ingen aning om

hoppas att det blir bättre hos dig!

[komettljus]
0

Jag var hos utomstående medium med licens annars skulle jag tro att hade haft över 100 besök/ röster  på ett halvår. Måste erkänna att jag har svårt att hantera min förmåga att höra och känna , ser även men det sker bara ibland…

Är lite obekväm med mina egenskaper är en dålig lyssnare det har fått höra.
Har lyssnat men vet inte om jag förstår allt. Men det har blivit lugnare.

tarotlasse
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Är du öppen så sänder du omedvetet ut en signal om att du är intreserad av kontakt o på det viset omedvetet bkjuder du in ande världen för att kontakta dig.

Du behöver inte ha dessa kontakter om du inte vill utan stäng ner.

Det svåra med att vara stängd är att vara diciplinerad och säga till din Guide eller ditt eget inre om att du inte vill ha det så här utan bara ha kontakter när du själv vill det.

O det hanterar du på bästa sätt genom att du stänger ner  och inte sysslar med andlighet.

För så fort du tänker på andevärlden medialitet så öppnar du upp helt automatiskt utan att be om det.

Du kanske läser en bok om adlighet pratar om det eller går in här och läser på forumet så öppnar du automatisky upp.

Så efter du läst på forumet så stäng ner i gen och var bestämd.

Det krävs träning o diciplin för att kunna hantera detta o ngt som är ett måste om du inte vill gå in i väggen eller bli tokig.

För i längden klarar man inte att vara öppen hlea tiden o alla dessa kontakter.

Jag hade samma problem o innan jag lärde mig att hantera detta med att stänga ner så gick jag in i väggen inte bar en gång utan 3 ggr.

I dag när jag kan hantera det så mår jag mycket bättre men jag märker att när jag jobbat väldigt mycket medialt ja då blir jag väldigt trött och slutkörd.

Så jag brukar ta 2 perioder o minst 1 månad varje gång under året där jag stänger ner helt och hållet och inte har några andekontakter överhuvud taget bara för att vila upp mig. 

För det tar på en att  vara öppen o jobba mycket med andevärlden.

Du säger du upplever både goda o onda andar.

Jag har allldrig någonsin stött på en ond ande men inte alls ovanligt man stöter på andar som under livet varit elaka eller råkat ut för ondskefulla saker o det visar dom dig bara fär att kunna bli igenkända.

För om du ska beskriva en ande för en klient så komme rju inte klienten kunna känna i gen anden om den beskriver sig som den är på andra sidan utan beskriver sig som den var under livet var då denna ande elak o ond under livet o visar denna kärleksfullhet som dom har på andra sidan ja då blir ju inte anden igen känd. Så därför kan en ande visa sig elak  om den var elak under sin livstid. Men så fort man fått anden igenkänd ja då kommer denna kärleksfullhet o oftast vill dessa be om ursäkt för sitt betende när dom levde.

Det bästa du kan göra är att du går en kurs i medial utveckling där du får lära dig att stänga ner o hantera andekontakter. Hur andevärlden kan komunicera och visa sig.

När du får lära dig detta o kunna hantera din medialitet så kommer du få mycket hjälp o ha en stor glädje över kontakten med ande världen.

Lasse

[komettljus]
0

Hej tack för svaret.
Jag har funderat fram och tillbaks eftersom jag inte ens vet vad en guide är. Jag har bara hört om det – inre- att det ska navigera en fram i rätt riktning allt det där med intuition etc.
Den tankebilden försvann då jag hamnade i min situation som jag vill beskriva som ONDSKA. Men det är nog så att är en beskrivning av hur det varit för någon annan . Jag har vart väldigt ledsen för det.Haft svårt sluta tänka på hur det vart. Kanske svårt att stänga sig då om man tänker på det man upplevt?

När jag läste ditt inlägg fick jag den insikten då det handlar om att stänga sig. Jag tänker varje dag på ondskan/händelsen – det som drabbade mig. Aldrig haft stora problem tidigare men handlar om slutet på december och framåt.
Men nu ska jag försöka utbilda mig som du nämner.
Tack för dina värdefulla råd.

Denna kommentar har tagits bort.