Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikett: andlighet
Läst 2358 ggr
[postmortum91]
0

Drömde om man döda mamma

Hej, min mamma dog av cancer för 6 år sedan snart och när jag började på gymnasiet fick jag nya vänner. En av dessa lärde mig ouijabräde och hon har påstått att hon har varit med om mcyket konstiga saker. 
Hon visste att min mamma vad död, mer visste hon inte.

En dag när jag kom till skolan så ville hon prata med mig med en gång. Hon frågade om jag hade drömt något speciellt under natten, vilket jag inte hade. Jag hade inte drömt något alls.

Då berättade hon att hon hade drömt att hon låg i sin säng och så kom det ett ljus från dörrspringan, hon blev rädd men hörde direkt efter:
Var inte rädd, jag är Mary-Anns mamma. Sedan hade min mamma kommit in i hennes rum och hon hade sagt att hon var stolt över mig och ville att min kompis skulle försöka kontakta mig via telepati, vilket hon inte lyckades med. Sedan så drömde hon att jag kom dig ändå, till hennes dröm. fast det var min ande som var där och jag och mamma kramade om varandra och grät av lycka.

Min kompis sade att hon kunde se i sin dröm att mamma hade långa röda målade naglar, hon var sminkad och hade en tatuering eller nått på handleden. Min mamma målade alltid sina naglar, hon var väldigt petig med det, ville att jag skulle få långa naglar så hon kunde måla dem. Sedan gillade hon att göra iordning sig och så hade hon drömt om att hon var blond, vilket mamma också var.
Tatueringen eller vad hon såg på handen/handleden vet jag inte vad det var, kan du symbolisera något?

Kan drömmen varit sann?

Jag har drömt många många många gånger om att jag fått träffa mamma och det har kännt som verkligt, har fått prata med henne om saker jag velat i flera år och grejer. Är det någon sanning i dessa drömmar eller är det bara min psyke som avbelastar sig?

[mia-38]
0

Hej på dej.

Helt klart så kom din mamma till din vän i drömmen.
De kan komma med en gång när de gått bort eller så kan det dröja ett bra tag.
Hon ville nog säga att du inte ska vara ledsen och att hon har det bra där hon är. Att hon är fri från sin cancer.

Vad var tatueringen för nåt?

Min pappa kom till mej i drömmen två veckor efter hans bortgång. Då med i cancer.
Han ville säga saker som han inte hann säga.

Detta förekommer ofta.

Lita på din känsla av att det var så att hon kom i drömmen. Säger din magkänsla att det är så, så är det rätt.

Kram till dej

[postmortum91]
0

Tack för ditt svar, det känns bra att du säger. min vän sa att tatueringen eller märket på hennes handled var rött. 
känns bra att du också haft liknande drömmar

[grinda]
0

Först vill jag bara beklaga att du mist din mamma så tidigt. Det kan inte varit lätt.

Jag tror också på att du träffat din mamma i din dröm. Jag har också haft sådana drömmar där jag bara vetat att mötet var verkligt. Och din vän såg hennes vackert målade naglar…det kan du ju bara ta till dig, jag menar om just mammas naglar var signifikant för henne så var det nog ingen slump att din vän såg dem.

Kram till dig!

agneta-43
0

Jag kan bara hålla med Mia och Grinda Glad Din kompis och även du har mött din mamma i drömmarna. Det är så klara Tecken då din kompis inte träffat henne innan och genom drömen kan tala om hur hon ser ut. Beklagar sorgen

Kramar

Medarbetare på Druid & Shaman 

[postmortum91]
0

Tack för era svar, jag blir glad över att ni också tror att min vän och jag träffat mamma i våra drömmar. Dessa drömmar jag haft har verkligen känts verkliga och jag har fått berättat allt jag har velat sagt till mamma och vi har varit så lyckliga att få se varandra igen. jag tror också på att hon besöker mig i mina drömmar ibland, vilket jag är glad över!

[mia-38]
0

#5 Var glad över att hon kommer till dej.
Och att du fått berätta för henne det som du inte hann innan.
Blir glad när jag läser detta. Skrattande