Fått förklaring....
Nu tror jag jag vet vad alla mina "rysningar" beror på…. De ville bara tala om för mig att vara lite uppmärksam. Fick reda på att min sambo bedrog mig. Efter att jag ställt honom mot väggen och han erkännt så slutade mina rysningar…

Ja, det är så det kan kännas när vi får besök av vår vägledare eller någon annan från andevärlden. Har du fått kontakt med någon som finns vid din sida ? Vet du vem din vägledare är ?
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Fy vad tråkigt att bli bedragen =( Många tankar och kramar till dig!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

#1 Enda jag kan ta fasta på är en kvinna som kallar sig Kristina…. Har ingen släkting eller nån som hetat det heller, och hon var så ihärdig med att jag skulle förstå namnet.
#2 Tack. Känns som att det behövs nu när man nästan börjar tappa tron. Även min sons pappa bedrog mig så nu tror jag att jag kommer fortsätta vara singel istället.
Åh "Possa"!
Tänker på dig…

Tänker på dig..fy vad orättvist..visst kan det kännas som att nu ska jag vara singel..måste kännas oerhört tungt och jag kan tänka mig att man börgar undra om det är nån slags förbannelse över att träffa karlar som alla är otrogna mot en…kram till dig..
Åh f-n va lågt…Tänker på dig….
Kom igen pomperipossa! Jag håller på dig! Det känns rktigt jävligt det vet jag men någon gång träffar du en man som hellre skulle bada i kvicksand än att såra dig. Tappa inte tron på riktig kärlek!!! Kramar på dig

Tack till er… Ni är så söta och gulliga….Känns som att jag behöver det ibland… Jag har fortfarande svårt att fatta hur han kunde göra så mot mig.. Som tur är har jag många goda vänner som ställer upp för mig… Problemet är att har man blivit bränd tidigare så blir man så misstänksam och svartsjuk, och bara det kan göra att ett förhållande spricker… Nu är jag inne i det stadiet att jag bara letar fel hos mig själv trots att jag vet att jag inte gjort nåt…*suck*… Jobbigt..:(