Vad händer nu???
Okej…det var nog ganska dumt att lägga ut korten på min hall för nu börjar det hända grejjer minsann.Lampor tänds och släcks,Mitt framför ögonen på mig rasar alla dvd filmer som jag har framför datan (omöjligt för dom att ramla ner av sig själv)jag har ett stort ris stående på golvet i vardagsrummet och när vi sitter i soffan så börjar riset helt enkelt russkas om? -såg du det där sa min dotter och hennes kompis samtidigt?Dom bärbara telefonerna som vi har i huset piper om nätterna,Varje morgon när jag kommer ut i vardagsrummet så hänger alla tavlor snett.I morse när jag vaknade så låg alla skor i hallen huller om buller och skohyllan var omkullvällt..hmmm..när jag kom ut i köket blev jag glad i alla fall för min kaffekopp stog snyggt brevid bryggaren och den förvarar jag på ett högt ställe för småbarnen för den är jag rädd om (gammal) jag och min dotter bara skrattar tro det eller ej..ingen rädsla här inte längre.Min dotter fräser åt dom att lägga av..Vi har faktist det ganska trevligt tillsammans..*L*Och jag har en kännsla av att dom tycker det är trevligt här..bara dom inte slår sönder nåt!!undrar om försäkringsbolaget tror en om man säger att ett spöke gjorde skadan?Vi fortsätter som sagt att skratta…

Helena! Så här ska det verkligen inte vara.Jag råder dig att kontakta ett Medium, du har flera duktiga i Stockholm.Detta ska man inte acceptera,och det eskalerar ju hela tiden!Inte bra.

Jo tack jag vet..Ewa.har ringt flera men inte fått nåt svar.Ingen ringer tillbaka.jag är nog dömd till att ha det så här.

Många har mycket att göra,så är det.men du får inte ge dej med detta.Ge inte upp,ring vidare!!Om inte annat sök på Google efter Medium i dina trakter.
OJdå, det var ingen dålig aktivitet. Hoppas ni hittar ett medium även om ni trivs med det just nu :)

det hoppas jag med..