Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettövrigt
Läst 501 ggr
Elisabeth-J
0

Skrock

På fredag är det ju fredag den 13:e som är förknippat med otur i gammal Skrock. I mitt fall har det istället varit en turdag många gånger. Mitt första barn som dessutom är född med starka mediala förmågor är född fredagen den 13:e =)

Elisabeth 
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Leonis
0

Fredag den 13:de är min Turdag fick tex körkortet den dagen för mååååånga år sen Skrattande sen har det hänt många trevliga saker just den 13:de så helt klart en turdag, däremot dagen efter Fredag 13 är min otursdag istället Gråter

Elisabeth-J
0

Vad ska ni göra idag fredag den 13:e? Själv åker jag idag vidare till Växjö och installerar mig på mässan. Ska bo hos min syster där nere och hennes hund ska få valpar i helgen =)  Kanske de kommer idag frdag den 13:e?!

Elisabeth 

helenaK
0

Fredag den 13 är turdag för mig med..man kanske skulle spela på lotto *L* nej..ligga här och hosta blir det nog..kanske ta ett tag med dammsugaren..kram

[QueenTizzan]
0

Denna dagen betyder inget speciellt för mig.

galder
0

Nej- det brukar inte vara så bra fredagen 13:e-men bara för att man vet om att det är en otursdag är det också lätt att skylla på det om nåt händer.Vi ska till kapellet och titta ut en vacker plats för Kim att ligga på…..

Maryissa
0

Jag tror heller inte på att det är en otursdag, bara för att det står nr.13 i almanackan osv.

Utan tror mera som föregående talare, att om något skulle hända denna dag, så har man om man tror på otursdagar något att skylla på :-)

Själv ska jag idag ta en sväng till det stora affärscentrumet några T-bane stationer från här där jag bor.
Letar bl.a. efter gardiner.

Och ska nog samtidigt passa på att promenera lite i det fina vårvädret.
Solen skiner och det är drygt 16 plusgrader. Underbart.

zeretki
0

Min älskade vovve är född Fredagen den 13 så jag gillar det datumet. :)

Miaa
0

Jag brukar inte ha varken tur eller otur på fre den 13:onde GladLedsen

Idag har jag jobbat och ska nog tillbringa resten av dagen i soffan eventuellt på balkongen i solen med korsord framför mig och ciggen i munnen Cool

dilba
0

13 har alltid varit mitt turnummer men idag har jag ju börjat undra…. när jag vaknade hade yngste sonen feber, när vi åkte till stan höll vi på att tappa framhjulet på motorvägen ( om det var tur eller otur vet jag inte) svängde av motorvägen in på en mack och skruvade fast hjulet ordentligt! Sedan skulle jag provköra en bil, då fast det inget batteri i den. Upptäckte att jag missat en teleräkning så telefonen stängdes av…. ja i den stilen har det hållit på hela dan!

galder
0

Min svägerska ringde och berättade att hon blivit farmor idag på fm.Det betyder att min bror blivit farfar till en liten flicka…Det var roligt idag fredag 13:e.En liten ny människa!

dilba
0

åååh galder…vad roligt för er mitt  iallt elände, man behöver verkligen de där små som livselixir när man har mist någon! De känns som ett välgörande våtvarmt omslag! Grattis till dig som blivit gammelfaster!

galder
0

#11 Tack så mycket-blir det gammelfaster-hade jag ingen aning om.Jag är gammelfaster…hm….Låter gammalt va!!!!!Men visst är det roligt och det är så det ska va,människor kommer och människor går.

Elisabeth-J
0

Min dag har varit toppenbra =)  Har åkt bil med 2 kollegor i 40 mil till Småland och vi hade en rolig och trevlig resa. Kom fram till hotellet där mässan är i helgen och där flödade det av positiva energier. En tjej i receptionen haffade mig direkt och ville boka privatsittningar och ville ha hjälp hemma, alla var glada och hade positiva känslor kring mässan i helgen och 20 grader varmt ute =) Ingen dag att klaga på för mig. Min son som är född fredag den 13:e skulle på ett möte kl. 13.30 som han oroade sig över men det blev ett väldigt positivt möte, hans turdag =)

Elisabeth 

EwaKristina
0

Skönt att höra att du är framme och att allt gått bra.Alltid trevligt att komma till ett ställe och bli väl mottagen.Det betyder mycket.Kram Ewa

Elisabeth-J
0

Glömde skriva att det positiva i den här dagen är inte slut än… Jag får ikväll för första gången vara med om en hundförlossning, syrrans hund (Bordercollie) är på gång att föda, spännande!!!

Elisabeth 

Thina
0

Otursdag vet ja inte men jag är jämt så himmla olycklig just denna dag ,det slår aldrig fel. Vet inte varför…brukar ändå ha bra fredagar 13:e förutom att jag sla va så oootroligt "ledsen"??

EwaKristina
0

#15 ja då har jag svimmat i alla fall…

helenaK
0

Hoppas att HELA helgen blir lika bra Elisabeth!!!