Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: drömmardrömtolkningar
Läst 1007 ggr
adirf1
0

Tydning av min dröm?

Hejsan!

Nu i natt har jag drömt en dröm som legat & gnagt i bakhuvudet hela dagen. Jag minns lite vagt men men.

Den första: Jag är hemma hos min pojkvänn & vi har en liten fest. På festen var det han, jag, en kille som är en del av min bekantskapskretts men ingen nära vän till mig & en annan kille jag brukade leka med som barn. Minns att min pojkvän på något vis sårade mig & att jag drack någon transparent vättska ur en 500 cl flaska. Dagen efter(minns inget annat efter flaskan) så säger killen från min bekantskapskretts att vi haft sex under natten villket jag inte alls kan minnas. Efter någon sekund kommer min pojkvänn fram till mig & frågar mig om jag har något att berätta(han hade hört min vän). Jag börjar med att säga att det inte är sant men min pojkvänn skakar på huvuder & säger att en kille vet sådant(att min vän skulle veta det då) & att han litade mer på honom. Sedan försöker jag förklara med att han hade gjort mig ledsen trotts att jag fortfarande vet att jag inte varit otrogen. Jag vill även minnas att min pojkvänn uppvisade viss förakt mot min "vän" & att jag inte kunde se honom(vännen) i ögonen, till viss del av förakt, viss det skam & en del av äckel(det är en kille jag är långt från attraherad av)

Mvh Frida

adirf1
0

Putt :)