Snälla reagera
Snälla jag har börjat att utveckla känslor för ngn o det är inte vem som helst han är en bra vän och ja är upptagen jag vill veta om han känner något kanske oxå så jag inte låter det gå längre o avbryter redan nu För vill ha honom i mitt liv men ej så här ! Vill veta om ha ska undvika en framtid med honom i mitt liv överhuvudtaget.
Fråga honom.
Ja kan inte det så komplicerad ! D låter så löjligt alltihop men de är mycket äkta d jag upplever o invecklad ! Han skulle aldrig erkänna pga av min man ! O d har vart på god väg att ngt ska ske! Vill veta om vi kan umgås o kontrollera oss eller är allt förstört
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Det är bara du själv som kan styra ditt liv… Mitt råd är att inget säja och bita ihop så kanske känslorna går över… Hur ser ditt förhållande ut nu? Har förstått att när det inte är på topp så kan man utveckla känslor för andra, kanske ta en pratstund och försök reda ut det som inte är jättebra nu?
Om det finns barn med i bilden så skulle jag råda dig att ta det väldigt försiktigt. Passioner kan blossa upp och lämna aska och förödelse efter sig. Men jag förstår dig så väl…man känner som man känner…
Men man kan också tillåta sig att känna UTAN att agera på känslan. Vänta tills saker och ting lugnat sig så att du kan se mer klart samtidigt som du inte försöker kväva dina känslor.
Känslorna som Kvasthilda var inne på kan vara en indikator att nåt inte är så bra i ditt liv i din nuvarande relation. Något som du kanske skulle kunna jobba med istället för att fly till en ny?
Otrohet är ett svek som kan var svårt att reparera.
Jag har en vän som träffade en ny man som hon idag lever med - men hon bedrog aldrig sin förre man med denne…hon var däremot uppriktig och berättade att hon fått känslor för en vän (han var bara vän från början)..de hela löste sig (så småningom) den äkte mannen överlevde krisen å hittade en ny kvinna.
Hennes barn var nästan fullvuxna när det skedde…vill jag också tillägga.
Det som hedrar min vän är att hon aldrig var otrogen…hon var mycket strikt på den punkten…på så sätt har hon ryggen fri.
Det Är knappast den bästa tiden mellan oss o vi har genomgått extremt mycket o jagmår dåligt för jag är rädd att d jag känner är verligen äkta han gör d oxå ! Har inte vart otrogen men vi var nära att kyssa varann för ett tag sen! Min nuvarande har börjat dricka igen bara d får mig att känna mig mindre värdig! Ja är så förvirrad! Nej vi har inga barn, hon är ett ängla barn. Ja vill bara rymma från allt o alla min situation d bara jobbigt