Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etikettupplevelser
Läst 744 ggr
goldflower
0

upplevelser

Jag har varit i kontakt med Elisabeth för några år sedan. Hon var mycket duktig.. Sa bl a att min döde far pratade om ost och mjölk hela tiden. Efter ett tag så bryter jag armen och efter det foten. Vid läkarkontakterna så får jag veta att jag har artros + benskörhet som måste behandlas. Han ville att jag skulle äta mycket kalk så en varning ser jag det som. Jag har varit med om många övernaturliga händelser. Tror att jag var på väg att öppna mig för några år sedan  men sen stängdes det ner. Jag såg bl a energier i blommor. en ängel(ljusvarelse)  som satt länge på sängkanten, såg min döda mors ansikte på muren på öppna spisen m m. Jag skulle gärna vilja öppna mig igen alltså våga gå vidare men vet ej hur. Hoppas på svar!

mvh {#emotions_dlg.kiss}56-åriga Goldflower

goldflower
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag har själv stängt ner för ett tag sedan och har med svårt att öppna upp igen. Jag tror att om man bara tar det lungt och inte stressar fram det så kommer det att lösa sej. Det kommer efterhand igen.
Du kan ju med sätta dej med ett ljus och försöka meditera. Det brukar öppna upp.

Lägg gärna ut en tråd på ÖN om detta om du vill. Finns kanske fler som har svårt för att öppna sej igen.

Kram från Mia

Värd på Övernaturligt och Medarbetare på Cancer