TV tips kanske? :0)
På tv 400 kl.19.05 går en serie som är ganska ok ur underhållningsvärde enl min smak = Ghost Whisperer
Hoppas ni inte missat Osaliga andar… en kanadenskisk serie om 2 svägerskor som hjälper folk med problem med "spöken". Går på tv4+ kl. 21.00…. efter Det okända på tisdagar.
Vilka härliga kvinnor! Blandat med humor å allvar. "Rysligt" bra är dom tycker jag. 
Ja osaliga andar..det är bra..härliga kvinnor,dom verkar så otroligt tajta.. och det okända..och..sitter som klistrad framför Tv-n när alla dessa program går..Tv 400 har inte jag men har du discovery så går förnimmelse av mord kl 23.00 på Torsdagar.
Håller med här. Ghoast Whisperer är kanonbra!! Såg det förut när det gick på tv 4. De andra programmen är också bra.
Ni har väl inte missat Mannen som talar med andar..kommer varje dag kl.16.20 på TV 4+..Kanonbra..
Ghost Whisperer..gick inte den på en annan kanal för ett tag sen..? Isf har jag sett den..

#3 Ghost whisperer gick på 4:an förut så det är repriser som visas nu. En superbra serie, har kollat alla, även de som inte kommit till oss än ;-) väntar otåligt på ännu fler.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Supernatural är ochså en spännande serie..overklig förstås men spännande
Medium, Det okända samt Supernatural är mina favoriter.
Det finns en del att kolla på nuförtiden… de e skoj. Verkar som intresset ökat otroligt mycke för den typen av program.
Bara ÄLSKAR James van Praagh i mannen som talar med andar. Vilken personlighet!!! Tänk att sitta å prata med den mannen. Synd bara att avsnitten e så korta. Vill se meeer. *s*
Ska bli kul att se hur den svenska varianten av Psychic challange blir. (å när den kommer) Har iofs lite svårt för att man tävlar i vem som är bäst medium eftersom jag tror att alla har ju sitt område man behärskar bäst + att hur "dagsformen" är. Eller? Är ju inget medium själv men kan tänka mig det.
#7 Håller med dig. Tycker nog också att det måste vara svårt att tävla i mediumskap, särskilt när det finns så många skeptiker runt en sån tävling som det var i den engelska varianten, det måste ju "dra ner" mediumen?? Vad vet jag..en gissning bara..men det är ju helt klart ett intressant program!!

va???det tycker jag verkar sjukt att ett seriöst medium ställer upp på nåt liknande--tävla om vem som är det bästa mediumet…???
Ja du#9..det finns ju tävlingar i allt nuförtiden..

jop du man börgar ju undra..
Ja, det är mycket jag undrar över som går på tv nuförtiden…Men det är väl tur att det finns folk som är tävlingssugna..Allt för att roa svenska folket…

alldeles rätt..

såg du det okända förresten igår kväll?Jettebra tyckte jag..
Ja, jag hade spelat in det så jag såg det idag…hon var ju duktig tjejen som "städade" ut själv…

ja verkligen..där ser man att man lär sig ochså av att titta på såna program..
Ja, jag tycker det är intresant näralla medium på såna här typ av program berättar lite runt omkring…dels hur de arbetar och tänker och hur de upplever allt de får till sig om informationen..både ifrån andevärlden, plus de människor som mediumen besöker..

Finns en serie som dyker upp lite nu och då på Discovery.. Visserligen är det amerikansk (och det märks:)) Det kännslite överdrivet ibland men en del avsnitt är bra. Tror den heter "Haunting" eller nåt liknande…..
#18 ja, det programmet har jag sett förut..och det var lite skrämmande hur de framförde det hela enligt mitt tycke…

#18 Det är skitläskigt!!
Jag har flera gånger varit livrädd när jag sett det programmet. Jag har känt mig iaktagen( förmodligen inbillning…) och så otroligt rädd. Vid de tillfällen jag varit ensam hemma med barnen har jag hämtat upp dom från sina sängar som "stöd". Jag är verkligen en modig mamma! En sådan oerhörd trygghet mina barn måste känna när de får natta mamma som är mörkrädd. Ha ha ha

Hmmm… nu får jag massa som jag kallar de… aha upplevelser. Jag e dock inte rädd. De e jag aldrig. Varför vet jag inte. :0) De e enda jag varit rädd för är när jag å min kompis va på Mallis å vi satt på en restaurang å käka. När vi satt där å åt hade vi as kul som vanligt--- men när vi gick hem hade vi "någon" med oss. Vem de va de vet vi inte . Jag tror de finns någon här som vet va vi var med om. Hoppas på svar!
Hejsan helenaK & Carina.S
Jag har kollat runt lite här och döm om min förvåning när jag såg att ni kommenterade mig (under; TV tips kanske? :o) #14 & #15).
Ville bara tacka så mycket för att ni tyckte att jag varit duktig. Det var väldigt snällt sagt :)
Tack igen! :)
//lia