Nyfiken!
Hejsansvejsan!!
Är ny här & jag tror att jag kommer lära mig mycket här från er alla=)
Övernaturliga saker har följt mig hela livet men det är först nu jag fått veta att det är healing jag ska lära mig. Var hos ett känt medium i Östergötland som heter Jan (Janne) Hall Det var min andra gång.
Jag fick veta att andevärlden ville värva mig (önska jag frågat mer om det)
Jag skulle dricka mycket vatten för att jag hade mycket energier inom mig.
Att jag i dagarna oxå har ett ledarbyte en kines som ska lära mig mycket…Jag som trodde man hade en & samma vägledare hela livet.
Andevärlden ska visa mig nya öppningar & dofter jag inte känner igen. Då slog det mig att jag har haft flera drömmar där jag känner en stank som jag inte kan sätta ord på, kan tom känna det i munnen.
Att jag är född med healing att jag ska börja träna på det.
Ja nu har man mycket att lära…men jag känner att jag är osäker på mig själv att jag inte kan….så det är väl bara att jobba med sitt självförtroende så allt släpper.
Kanske någon som vill ge lite tips…som själv har någon erfarenhet av det ja skrivit.
Varma kramar Hella
Välkommen hit hoppas du ska trivas hos oss.Det finns många olika healingkurser som är bra och många healingmetoder att utöva.Både på distans och plats.
Det här med andliga guider så har vi alltid en hvudguide som finns med oss hela livet sen brukar det kunna dyka upp några andra på vägen som hjälper oss i olika situationer som tex en speciell healingguide kan komma in när vi öppnar upp för healingen.En del väljer att ha flera med sig medans jag har valt enbart en,det är väldigt individuellt men huvudguiden finns med hela livet.
Hoppas du ska trivas med healing det finns en healingsajt här på iFokus om du är intresserad av just detta.Lycka till 
Välkommen hit Guldpudran och hoppas du kommer trivas =) Du har en hel del intressanta saker som händer runt dig, så spännande och kul =) Lycka till
Medarbetare på Druid & Shaman
Tack ska ni ha!! Jag väntar med spänning på allt jag har att lära mig