Min Hall!!
Spökerierna fortsätter som sagt…nu är det mera spännande än skrämmande..tog ett gäng bilder och speciellt på det stället där man känner mest aktivitet.jag har en jettestor hall men just på detta ställe som sagt.Vad känner ni?Ser ni vad jag ser ?jag ser ett ansikte till vänster..egentligen finns det nog mera där eller?

Jag ser också ansiktet till vänster.
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

visst är det spännande..tagen på bar gärning..jag satt i köket .och kännde att nu är det nån där var blixtsnabb med kameran *L* men jag tycker inte att det är någon som vill åt ont
Jag ser också ansiktet-men vad är det precis vid kläderna?Lite dimaktigt?Milda Moses vad spännande …har du hittat den tomma vinflaskan än?Dom har kommit efter mer vin tror jag!HIHIHI
Jag ser också något dimmaktigt vid kläderna trodde det var det ni menade med ansikte förts, ser inget ansikte var är det ??

inget vin funnit..men nu vill jag bara veta VEM det är detta är på det ställe som jag upplever som en portal..
#4 I Dörren…

ja dom är ett gäng som sagt…
#4 Förlåt mig - i dörren närmast kameran,högt upp lite till höger.

jag har som sagt trott ett tag att jag var galen men fick till slut veta av ett medium att inbilla mig gör jag inte..
Ser jag fel nu men om jag tittar på ytterdörren så ser det ut som en svagt mörk gestalt med huvud axlar och sedan en kropp men jag kan inte urskilja några armar eller ben på den .??
Var är portalen-har du känt den med händerna?????
Wow!! Jag ser tre ansikten. Ett i stora dörren till vänster, sen ett vid kläderna, sen ett i dörren rakt fram!! Jag får en känsla av full aktivitet i din hall Helena.ohh…spoky..men facinerande…Kram Carina

det sägs att det är släktingar till mig allihopa *L* inga som vill ont i alla fall men på kvällarna är det lite jobbigt..lite för mycke skuggor….
Aha nu såg jag det ni menar också , det är nästan ute i kanten på dörren närmast kameran.

visst är det spännande….
nu kanske ni ochså fattar att jag kände mig förföljd här ett tag…*L* jag är inte rädd längre i alla fall jag hälsar artigt när jag går förbi så där 30 gånger om dagen på väg in i köket
#13 kan tänka mig det..man vill ju kunna sova på nätterna…jag känner inget obehag då jag titar på dessa ansikten i a f..

IKväll när det börgar som det brukar göra med mycket mer akktivitet ska jag knäppa fler och se vad som händer..lurpassa på dom hahahah
Jättehäftigt.
Men oj dom är ju många fler än tre , ser ju fler ju mer man tittar =)
Jag ser ett ansikte av en man vid kläderna. Roligt Helena att du äntligen har fångat en ande på bild.

Kortet är lite läbbigt speciellt vid kläderna….
Det var så jag hade i min hall häromkvällen-som du har på kortet vid kläderna.Fast jag såg det med ögonen-vilket var helt nytt för mig…Kul-fortsätt helena när mörkret faller….
Jag ser 4 ansikten i dörrren rakt fram och två vid kläderna.
Nu ser jag en lång man stå framför dörren, man kan se skuggan. I brevlådeinkastet så ser det ut som scream masken.

Oj, va mycket besökare du har! spännande. Blev så glad när jag kunde se dem också. ser fram emot fler kort… 

#25 Jag ser också en där men jag upplever ett barn som är ledsen där, barnet gapar precis som att han skriker.
Elisabeth
#27 Ett barn som är jättearg som kanske har masken på sig. Jag tycker att mannen vid kläderna visar ett finger. Sedan ser jag ett ansikte ovanför den mannen.

nu kanske ni förstår hur jag har det här!!!

#29 Ja du behöver ju då aldrig känna dig ensam, hoppas att du har Gevalia hemma =)
Elisabeth

hahaha elisabeth..men när kvällen kommer är det inge kul alls..

#31 Kan förstå det!
Elisabeth

jag flyttar inte så det så…men vad ska man göra ..bra i alla fall att jag fått det bekräftat för det var ju ett medium som sa åt mig att jag inbillade mig och behövde ta det lugnt..

Hej HelenaK!
Jag är inte avundsjuk på din hall! Jag är helt plötsligt sååå nöjd med min egen som är full av 18 kg grus, 28 par skor, en massa skitiga galonbyxor och förhoppningsvis inte en enda av de filurer du har i din.
Sov så gott, dröm sött. Jag ska tänka på dig.
Stor go kram Åsa
Hej !
Jag ser en hund vid brevinkastet.

här sover man inte med släckta lampor i alla fall hahah..på dagarna är man tuff men nu på kvällen är man så lagom tuff
Jag ser en man med mustash vid kläderna…..

hej och godmorgon…..igår fick jag en uppgift av en här på sidan..att kopiera en bild..för at se om jag hitta något..visst jag hitta 5-6 saker…jag skicka mina bilder till personen….men en av bilderna bekymrar mig….detta är taget på tapeten….men detta finns inte på tapeten….men när jag skulle förstora upp så blev det så här….jag har förstorat upp MASSOR av bilder i mina dagar…och detta har ALDRIG inträffat förr….VAD ÄR DETTA…

Jag har verkligen ingen aning!! Vad kan det vara??

har precis talat med bounty (Ewa) som säger att det vi ser på bilden är en tavla.men tavlan finns inte i min hall.Alltså en tavla som HAR funnits där eventuellt…jag har som sagt en portal hemma hoss mig och här kommer man bara in och promenerar igenom.Nu handlar det om jordbundna men jag har tydligen en massa släktingar omkring mig som skyddar mig från att dom kommer för nära…
Nu ska jag ta reda på platsen där jag bor.Vad har funnits här förr?Ewa tyckte att jag skulle ta kontakt med tv 4.kanske det!men en portal är inget kul alls och jäkligt svårt att bli av med.
Jag ser också ett ansikte på dörren. Ett ansikte med hals alltså…

Här är samma vägg som drutten fick upp tavlan..

alltså samma ställe..har inget på väggarna i hallen som sagt..

*L*Jag sa att det var ett fotografi på en kvinna, i yngre ålder och tiden bedömdes med tanke på hennes frisyr till slutet på 20 början på 30 talet.Jag vet inte riktigt när man dansade charlston,men med tanke på hennes frisyr så relaterar jag till den tiden ca.Nu har jag ju personligen problem att se saker och ting i dessa fotografier,men i detta tyckte jag mej se kvinnan på en gång.Man kan säga att jag blev förvånad själv.Men någon annan kan ju se något helt annat.Kram Ewa

Jag ser också ett kvinnoansikte, allvarlig, vänd lite åt höger. Av frisyren att döma från 1930-1940-talet.

Hej vänner…nu har jag försökt rita det jag ser på uppförstoringen…..man ser mycket av ramen…har skuggat det man ser..på dom platser ram sakns…går det ut saker som döljer ramen…dessa platser som jag inte har skuggat…inne i rutan finns utligare en svag ram….och sen uppe vid innerstan ram så är det yttligare en ljus ruta..det ser ut som ljuset..kanske det är dörren till ljuset…jag vet inte..men lustigt är det i allafall..sen är dessa streck runt allt….det är massor streck……detta är då i helenaKs hall…bilden finns på nummer38..kram
På dörren direkt till vänster ser jag en gammal farbror, med skägg och lite längre grått hår baktill. Han har inte så mycket hår på själva huvudet. Ser även en liten pojke ovanför, som ser mycket förvånad ut. Rakt fram i hallen ser jag en flicka i 10 -15 års åldern som knäpper sina händer. Hon har flätor och ser lite änglalik ut, ser ut som hon sitter fint på golvet.

Kul med allt ni ser…*L*