Dags att resa igen
Packar för fullt för imorgon blir det upp tidigt och iväg till tåget mot "storstan" igen! Onsdag och torsdag ska jag träffa vänner och släkt, fredag bär det iväg till Småland för att jobba hela helgen, tillbaka till "stan" en dag till och sen hem igen! ser fram emot att åter igen få träffa släkt, vänner och kollegor =) att komma tillbaka till Småland ska bli väldigt roligt också, jag vill tacka er alla som har hört av sig! vi ses i helgen!
P.s. Datorn följer självklart med 
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Önskar dig en trevlig helg och kärt återseende med nära,kära vänner och bekanta!Kram Ewa

#1 Tack Ewa! Men det finns en kär vän som jag inte får träffa denna gången och det är Du!!! men vi ses snart du och jag =)
Kram
Elisabeth

Jag önskar dig också en underbar träff med vänner, släkt och kollegor. Njut av tiden du kan vara med dem, och kom hem fylld med ny energi.
Kram och ljus till dig..MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör

Gomorgon..ha en trevlig dag och kväll och helg i småland…
er andra önskar jag trevlig dag hoppas på solen tittar fram..kram

Trevlig Resa Elisabeth!!!
tanoshinde kite kudasai! (ha kul!)

Trevlig resa! Hoppas du är påklädd för här blåser det 
kram
Trevlig resa, underbart för dig att få träffa dina nära och kära. Det är bra att du har datorn med då kan du vara uppkopplad med oss också
.

Tack till er alla! Nu är jag framme och sitter redan vid datorn, fast det gjorde jag ju på tåget ockå =)
När jag klev upp imorse var det full snöstorm hemma och jag oroade mig för att det skulle bli förseningar med tåget pga ovädret. Försening blev det med en timme pga en gräsbrand =)
Elisabeth
Snöstorm?
Hur långt upp bor du? Här i södern är det kring +15°C på dagen.
Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland

#10 Hahaha ja det var snöstorm då men det slutade snöa sen. Jag bor i Jämtland, ca 60 mil från Stockholm, men det är underbart vackert och det är inte så kallt som man tror =) Har faktiskt varit riktigt varma och soliga dagar i övrigt. När jag landade här idag så är det inte mycket varmare här och det blåser rejält här nere nu =)
Elisabeth
Jag bor också ca 60 mil från Stockholm, fast åt andra hållet.

Värd: för Astrologi. Medis: för Astronomi, Filosofi & Finland
Godmorgon.
Ha en bra helg Elisabeth,så synd att jag inte kan träffa dig!
Jag är verkligen besviken på det….Kram/galder