Övernaturligt iFokus

Övernaturligt

Etiketter: andarspöken
Läst 4699 ggr
Ronny_F
0

rysning i nacken

Hej!

Jag har en fråga angående det här med rysningar.

jag började meditera för någon vecka sen och upplevde lite obehagliga grejer. och jag ringde mediumlinjen och dom sa till mig att jag hade öppnat mitt tredje öga lite för fort. jag hade gjort felet att fokusera på bara ett chakra utan att balansera de andra chakran först.

min mamma har ett väldigt starkt sjätte sinne och jag har ärvt detta av henne.

i alla fall… min fråga är den, att alldeles nyss i köket så upplevde jag en väldigt obehaglig rysning i nacken och halvvägs upp för huvet, och den var så intensiv att jag nästan kände som att jag tappade känseln lite och kände mig jätteobehaglig. jag har aldrig känt av en sådan rysning förut.

finns det någon som kanske har ett svar på detta?

MVH// Ronny

[grinda]
0

Många som upplever andekontakt talar just om rysningar…jag har själv den erfarenheten. Stickningar i huvudet är något annat man kan känna.

Om du tror du har gått för fort fram så borde du kanske se till att jorda dig och jobba med den biten nu. De lägre chakrorna behöver sitt…

Äta bra med mat, sova ordentligt, vara i naturen allt sånt…

[mia-38]
0

Kan också känna det så när jag har besök. Känns som om det först sticker..Sedan som om det det domnar. Speciellt känner jag så på ryggen.

Elolinona
0

Det där med rysningar i nacken känner jag igen. Jag är inte särskilt bevandrad inom det andliga, även om jag är väldigt intresserad och verkligen vill lära mig mer.

Senast i morse kände jag av en rysning i nacken, och på bakhuvudet, när jag satt framför datorn och stickade. Inget fönster var öppet, så det var inget vinddrag jag kände. Jag vet inte vem det kan vara. Kanske mormor eller morfar. Jag brukar ofta be dem komma och hälsa på, men jag har aldrig varken "sett" dem eller känt av dem tydligt och vet att det är just dem. Men kanske att dessa rysningar jag brukar känna kommer från dem, och att de är där. Eller så kommer det från någon annan. Jag vet inte. Men någon måste det ju vara :)

Zynell
0

Intressant. Jag upplever väldigt ofta rysningar, i stort sätt dagligen, bland annat på huvudet och ryggen, ofta också i hela kroppen på en och samma gång. Upplever ofta också att det kittlas, framför allt i ansiktet och armarna. Men jag har aldrig riktigt kopplat det till att det ska vara något andligt - inte förrän för några veckor sedan. :)

[walkinbeauti]
0

#4 FlörtGlad

Zynell
0

#5 SkrattandeSkrattande

[Kolforsen]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

den bästa "rysningen" eller vad jag ska kalla det upplevde jag i ett tomt rum, mitt i rummet, utan drag från fönstret.. plötsligt blåste/pussade någon mig i nacken. och det var ingen annan i rummet. Strax innan kände jag en hand som las på huvet, en kort stund. Det spännande med detta är att jag just då gick runt i huset och sa farväl till det, efterssom det var vårt gamla släkthus som tyvärr såldes när morfar gick bort.

Kanske inte riktigt rysningar, men något liknande.

[grinda]
0

Ja du Kolforsen, det var visst nån gammal släkting som hälsade på dig.

Gulligt möte, men sorgligt att sälja ett gammalt släkthus. I min  släkt aldrig lyckas bevara nåt mer än en generation - vad  jag vet.