Kan andar förmedla kroppsligt?
Jag har funderat på en sak nu i flera dagar.
Kan andar förmedla tex smärta, trötthet och sånna saker till oss?
Min pappa gick nyligen bort i cancer och han hade smärta och var enormt trött.
Min son upplever en trötthet som han inte känner igen.
Kan det vara så att pappa förmedlar sina krämpor till oss på nåt sätt utan att kanske vara medvetande om det?
Jag kan med känna ibland att jag får en huggande smärta i sidan just där revbensbågen sitter. Och där hade pappa ont.
Det varar bara i några sekunder sen försvinner det.
Vad tror ni om det?
Jag vaknade ju själv upp en dag av att ha känslan att inte kunna andas, och en obehaglig smärtkänsla ner i luftrören o lungorna. Och som dej, varade bara i några sekunder.
Min morfar drunknade, och jag kan inte sluta tänka på om det var han som kom och hälsade på.
// Fawo (;
Fawo
Det är nog så då att de förmedlar sej på det viset kanske i början. Visar att det är de med sina smärtor de hade emot slutet.
När jag jobbar som medium går jag mycket på känsla.Både fysiskt och psykiskt beroende på hur personen under livet hade det.En fysiskt skadad individ kan jag uppleva det smärtfölopp som denne hade och på så vis förmedla till dom som bett om min hjälp i sitt hem.Samma sak med den psyskiska så känner jag in deras ångest och hur dom känt sig inombords.
Men även glädje med dom som haft ett lyckligt liv.Det här kan vara oerhört tungt som medium och ibland har det hänt jag blivit fysiskt sjuk fått gå ut och spy för någon har visat mig sitt illamående.Viktigt är att lära sig skilja sina egna känslor från en andes och det där lär man med tiden men är svårt att förklara.
Så både på gott och ont så känner man absolut in vad dom vart med om under sitt liv.Ett sätt för dom att kommunicera och på så vis göra sig hörd ch igenkända med olika krämpor eller glädje dom haft.Det är inte alltid jag uppfattar hörseln som just nu är under utveckling då blir det kännslor dofter och fysiskt påtagligt ,ibland jobbigare och ibaland bara harmoniskt 
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag vill kort och gott svara ja på den frågan :)
Amor Vincit Omnia