Privat sittning?
Jag har aldrig varit på en sk privatsittning,men funderar på att gå på en bara jag får tid hos ett seriöst medium.Nu till min fråga,,Hur går det till; ska man ställa frågor eller ? Snälla ni som varit kan ni inte berätta om hur det var.
Kram Tatty

Du ska inte behöva berätta någonting om dig eller ditt liv när du går på en privatsittning. Mediumet ska heller inte ställa leande frågor när du är är.
Lycka till!
Elisabeth
Medarbetare på Övernaturligt iFokus, Sajtvärd på Gravid iFokus

Jag kommer ihåg för många år sen då jag skulle gå på min första privatsittning. Jag var så spänd.. :-) Jag var så förväntansfull så jag höll på att spricka, men när jag väl kom dit så släppte allt.
När du kommer dit, och sen när du mött mediumet så lossnar det mesta. Spänningarna släpper och allt känns lugnt och avslappnat. Du ska som Elisabeth skrev i inlägget ovan, aldrig berätta något om dig själv eller besvara ledande frågor. Du ska bara lyssna på vad hon har att berätta och hålla kommunikationen uppe genom att bekräfta eller neka det hon säger.
Det är viktigt att man har en kommunikation med mediumet, då hon förmedlar budskapen från andra sidan till dig. Du kan ju inte prata i telefon om det inte finns någon som kommunicerar med dig i andra änden.. Men den ska endast gå ut på att du svarar på de raka frågor hon ställer till dig.
ETT EXEMPEL
Mediumet ser att du har en brun hund vid din sida, den ser ut si och så. Hon beskriver kanske tom, vad den gillar och vilka egenskaper den hade då den levde på jorden…hon förmedlar kanske ett duskap av kärlek och vill bara visa sig för att du ska veta att den finns på andra sidan..
DÅ KAN MEDIUMET FRÅGA : Den hunden jag beskrivit för dig är det en hund som varit din eller har den tillhört familjen ? Då har mediumet redan berätta att hon ser den och beskrivit den, men vill ha med dig i kommunikationen för att hålla energierna och kontakten med dig öppen. ( OBS ! Så jobbar jag, inte säkert att alla jobba så för det. )
När du går därifrån så är det också viktigt att du känner att hon/han under sittningens gång gett dig ett lyft, ett lyckorus eller en upplyftande positiv kick och en bekräftelse..då honhan beskrivit kontakterna och budskapen till dig.
Det ska alltid vara positivt att gå på privatsittning.
Lycka till med din privata sittning, det går säkert bra!!
Vänligen MariaJ:-)
Carpe Diem
Maria Johnsson
Reikimaster/lärare, kursledare och mässarrangör
Hejsan!
Känner samma som du. jag ska på en sittning med Hasse Nylander om några dar och har ingen aning om vad jag ska säga. Jag kan tala om för dig sedan om jag tyckte det var givande. Någon som har varit hos honom?
Hälsningar Enba

Vad kostar det i genomsnitt att gå på en privat sittning om det är en certifierat medium ?
Jag har hittad vad jag tror kommer bli "mitt" medium och skulle gärna gå till henne men jag ogillar stark att fråga vad saker och ting kostar (vad folk vill ha för sina tjänster), vet ej varför :o/
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hej CBA..en privattsittning koste mellan 300-500 kr….men mest så är det väl 500kr..för 45 minuter till en timme….sen finns det undantag hos en del medium…ha en bra dag..kram
#3. Hasse har skrivit en jättebra bok "Gränslösa möten", läs den om du har tillfälle till det. Roligt att du ska träffa honom.

#5 Ok, vad bra…det var vad jag trodde :o)
Då tar jag med lite mer så borde jag vara på grön kvist :o)
Det är vad vi tror att vi redan vet som hindrar oss från att lära oss nytt.

Hoppas du får en skön upplevelse…mina har varit underbara…första gick jag därifrån gråtandes…för det var så underbart att få kontakt med min ängel..nu vet jag att jag kan ha kontakt med min ängel..fast jag inte ser …men min ängel ser mig.o tar på mig…kram berätta gärna om din sittning…bara hur du upplevde sittningen..det budskap du fick…kanske du vill ha för dig själv….själv har jag sakt en del..men personliga saker har jag i mitt hjärta…
Ja ,jag försöker att inte hoppas på för mycket. Jag är av naturen kritisk så jag får verkligen sätta munkavle på den där lille som sitter på axeln och försöka vara öppen för allt som kan komma.
Inte helt lätt men innerst inne så tror jag ju att det finns nåt…..
Ni får veta hur det hela avlöpte i slutet av april.